Solstråle* Skrevet 7. juni 2006 #1 Del Skrevet 7. juni 2006 Var på jobbintervju i dag! Jobben er helt grei og jeg har veldig lyst på den..... Men nå sitter jeg her å drar meg i håret. Synes det gikk skikkelig dårlig!! Etterpåklokskapen lenge leve!! Fikk ikke sagt noe av det som jeg nå i ettertid føler var viktig å få frem. Ble bare bedt om å fortelle om meg selv og begynte med alt det som egentlig står i cv`en. Har ikke sendt søknad, så det er vel viktigere å få frem personlige egenskaper, noe jeg ikke sa et ord om, annet enn å samtykke når de fortalte hva de var ute etter!!Arghh!!!! Når jeg tenker over det er jo mine personlige egenskaper akkurat det de etterlyste!! Er det mulig å bli så dum???!!! Er så sur på meg selv nå.... Har såå lyst å ringe de, men er redd jeg skal drite meg enda mer ut!! Hva ville dere gjort??? Nå skal jeg gå å dunke hodet mitt i veggen en stund! Håper noen har gitt meg en løsning til jeg er ferdig!! Hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. juni 2006 #2 Del Skrevet 7. juni 2006 Fått plastra kulen i panna nå eller ;o) Har ingen gode råd dessverre.. sitter her selv og føler meg som en sviker for jeg (som nettopp har fått ny jobb) nettopp trykket på "send" på en jobbsøknad et helt annet sted!! *dån* Får helt spasmer ved tanken - jeg som nettopp har fått meg trygg, god jobb, planlagt å lage baby til høsten og alt det der. Men så dukket den perfekte (tilsynelatende i alle fall, men det er en sånn type jobb jeg har ønsket meg i et par år nå) jobbannonsen opp i avisa i helga og jeg MÅTTE bare prøve. Eeeek! Og det verste er at jeg sendte først en mail med et par spørsmål nå for et kvarter siden og fikk svar innen tre minutter!!! Så da leses jo søknaden antageligvis nå mens jeg skriver her... *sukk* - det var den utblåsningen... Men har vært mye etterpåklok jeg også, det er no skikkelig dritt. Kan man ikke være klok i nuet kan det bare være, mener nå jeg *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 7. juni 2006 #3 Del Skrevet 7. juni 2006 Håper ikke du har slått deg helseløs!! hehe Du har sikkert gjort det bedre enn du selv føler, og du har vel noen referanser de kommer til å kontakte. Hva slags jobb er det da? Kanksje de ser ut fra personligheten din at du er egnet enn det du følte du fikk fram på intervjuet. Tror nok de aller fleste går ut av et intervju med de tankene du har nå. Lykke til og fortell hvordan veien går videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg er fremdeles like hel... hehe... Off, referanser ja, har ikke jobbet på 7 år og han som var sjefen min på det siste stedet er en skikkelig særing og var dessuten ikke tilstede (permitert) da jeg jobbet der. Han andre er sluttet! Har bare en referanse. Han gir sikkert kjempegod tilbakemelding! (hvis han fremdeles har det tlf nr) Har nettopp fått vite at man kan ha andre enn arbeidsgivere. Cv`en min er tragisk. Søkte på en jobb gjennom et vikarbyrå i november og det er hun som ringte meg, så hun sendte videre en gammel cv, som jeg ikke har fått ordnet på:-( Oioioi... dette blir jo bare verre og verre!!! Får svar i morgen eller fredag. Vet hvem hun ene jeg var på intervju hos er, men kjenner henne ikke, så det spørs hvilket inntrykk hun har gjort seg av meg fra før. Kan slå begge veier. De som visste hvem jeg var for mange år siden sier jeg virket overlegen og at jeg trodde jeg var noe. (Jeg var/er veldig sjenert) Begynte selvfølgelig å snakke om hvor perfekt det var med deltidsjobb pga Mathias Emil, enda je vet at hun gikk i jobb mens datteren var bare noen mnd... Ikke noe sjakktrekk! En annen som jobber der hadde visst gått i klasse med meg på BI, husker selvfølgelig ikke henne på navn (var 200 stk i klassen) Det kan også slå begge veier. Noen sier at jeg ofte sa fornuftige ting i timen, andre at jeg var jo med i "klanen" (ikke positivt!!!) Det er en sekretærjobb, kjøpe lunsj, fakturering, arkivering osv i et kranutleie firma. Virket veldig kjekt der, 50-60%, 09-14 hver dag, i "nærmiljøet". Helt topp! Yaddaline jeg ler mye av deg! Du er bare helt vittig:-) Det får bare briste eller bære!! Krysser fingrene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 8. juni 2006 #5 Del Skrevet 8. juni 2006 Ting går som regel bedre enn hva me føler det som. Krysser fingrene sammen med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå