clarise Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 hei, er 28 år og 6 uker +5 dager på vei. med vår første. hadde vært kjekt å blitt kjent med andre i området med baby i magen.
Løven83 Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Hei hei, Jeg har en litt større baby i magen, 35+4 idag og bor på Frei.. Jeg blir 23 år i august.. Jeg venter en liten Magnus:)
Lillypia Skrevet 10. juni 2006 #3 Skrevet 10. juni 2006 Heisann, svarer her å jeg. Har jo svart på 1.tri men fikk ikke svar på det siste innlegget. Har du msn? Ble veldig nysgjerrig på deg løven83, jeg vet sikkert hvem du er siden vi opprinnelig er fra samme plass og ganske like i alder....hehe. Bor ikke der nå da men. er bare 11+3 jeg da...har du msn løven83? klem
Løven83 Skrevet 11. juni 2006 #4 Skrevet 11. juni 2006 Hei hei, Jeg har bodd i Kristiansund i alle år. jeg og samboeren har kjøpt hus på Frei.. Jeg gikk på allanengen barneskole og langveien u.skole.. Jeg har msn: [email protected] Det er veldig mange som har fått småtroll her de siste månedene.. Det erså koselig, gleder meg til min er ute, ikke lenge igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå