clarise Skrevet 7. juni 2006 #1 Del Skrevet 7. juni 2006 lurer på om det er noen her fra kristiansund eller omegn? Hadde vært kjekt å blitt kjent med andre med baby i magen. jeg har foreløpig beregnet termin til 28 januar. spennende tider dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillypia Skrevet 7. juni 2006 #2 Del Skrevet 7. juni 2006 Heisann. Moro å se det er noen fra hjemtraktene her:) Er fra omegn;) hehe. Bodd borte nå i noen år men flytter hjem igjen i sommer! Hvor gammel er du? bor i kr.sund? har termin 29.desember så ikke så lenge før deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clarise Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 7. juni 2006 hei, jeg er 28 år. bor i kristiansund ja. men er fra trondheim. bodd her i snart tre år, men kjenner ikke så mange her. ingen andre med baby i magen, så hadde vært kjekt å bli kjent med andre i samme situasjon. kanskje vi kan bli kjent når du flytter hjem igjen. klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillypia Skrevet 8. juni 2006 #4 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei igjen:) Det hadde jo vært kjekt det:) har du msn eller så kan jeg legge deg til der? eller mail? flytter om tre uker vi:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå