Gå til innhold

er det noen Sande-jenter her da tro???


Maddi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Inne på BIM eller 1.tri ??

Jeg bor i Sande, men er inne på 2.tri :o)

Theaokt bor også i Sande - 5 min fra meg. Hun er også inne på 2.tri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i fra Sande , men flyttet derifra for snart tre år siden....

Savner den plassen en del ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg flytter snart dit! Er spent på hvordan det, blir. Kjenner ingen, men det går nok fint allikevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er da 3 jenter som er gravide i Sande som treffes på BIM treff !!

Så det er bare å henge med :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg få til! Legger dere beskjed ut på BIM-treff-siden når det skjer?

 

Er forresten i 1. trimester, og dette er min første...:) Fryktelig spennende!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi legger ut tråd på 1 og 2 tri og på BIM-treff...Så du vil bli informert :o)

Jeg har nettopp hoppet over på 2.tri og venter førstemann....

Vi har en spennende tid i møte !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten... Edorf og 070107, hvor gamle er dere?

Vi flytter til en nydelig liten plass i Skafjellskogen. Det skal bli så utrolig herlig å komme ut av denne lille hybelen!! Eggeskall...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi flytter til Skafjellåsen! Er ikke kjent i det hele tatt området, men går ut fra at skogen og åsen ikke er så langt unna hverandre? Flere som kommer til å bruke sommeren til å flytte altså...Vi overtar 1.august.

 

Jeg er 30 og (den kommende) mannen er 39 - men det er jo bare tall...Hva med deg selv, Maddi?

 

Ellers har kvalmen har begynt å gi seg. Flaks, for nå sitter jeg og sliter med eksamen. :/

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer det. Skafjellskogen ligger helt inntil åsen :)

Vi må bruke en annen vei opp da men...

Vi er 23 begge to. Jeg har bodd i Sande hele livet så jeg er temmelig godt kjent. Vi bor i Holmestrand nå,men denne byen har ikke inponert meg noe særlig ;o)

 

Deilig at kvalmen har roet seg litt da. Hvor langt på vei er du?

Lykke til med eksamen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10 uker på vei nå, og dette er første gang for oss begge. Kikket på hus nedi Holmestrand også, men etter hva du sier så skjønner jeg at vi har valgt riktig?

 

Takk - skal innlevere i morgen kl 0900. Hikst. Men det får gå som det går...:)

 

Gratulerer med hus! :) Er det mye som må gjøres, eller er det inflyttingsklart?

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi har samme termin, vi, 070107! ;o) Førstemann her også!

 

 

Er ikke fra Sande, men bor i Røyken. Var på Bim-treff i Drammen forrige lørdag sammen med Hebbie fra Sande og 2nj! fra Lier... ;o)

 

Kanskje vi sees på treff i Drammen etterhvert?

 

Klem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kult jenter !

Jeg bor helt nederst i Skafjellåsen, men har kjøpt byggetomt i Sandviken. Men har lagt dem planene på is etter jeg ble gravid. Litt store prosjekter på en gang.....

Og Theokt og Naboen bor rett ovenfor Bekkestranda Kiosk.

Så vi blir jo en liten gjeng med bimmere på samme sted.

Så kjekt - siden jeg er innflytter fra vestlandet....

 

Blir nok flere treff i Drammen Gullemor75 ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro! Frykten for å ble ensom og forlatt i åsen i Sande var ubegrunnet. ;)

 

Vi blir nesten naboer vi, Hebbie! Får invitere deg opp til vafler når jeg flytter inn! :D Høres lurt ut å pause med husbygging.

 

Bør nesten få i stand et eget treff for Sande-mafiaen! Blir stas å hilse på flere av oss vandrende rugekasser. Føler meg litt sånn for tiden - ikke akkurat smidig og grasiøs. Mest store vonde pupper og esende mage. En staur med pupper kalte mannen min meg. Og verre blir det...;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tiihiii - der fikk jeg det skriftlig !!!

Jeg elsker vafler ;o)

 

Hadde vært gøy å ta et lite treff her i Sande også :o)

Magen har såvidt begynt å bli større - tiltross for alt spekklaget jeg har fra før av ;op

Kult at du er rundt min alder !! Jeg er 29 og gubben er 32......

Mitt kommende kallenavn fra gubben kommer til å bli Shamu - han likte det navnet...og siden jeg bare kommer til å bli som en hval så vet jeg hva jeg har i vente ;o)

MEN - så vokser søren meg magen hans i takt med meg !! Men jeg er den med unnskyldning ;op hehehehe..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...Jeg får fikse en vaffelhaug, med rømme, syltetøy og iskrem til. For iskrem må man jo ha - det er jo så viktig med kalsium og sånt... :)

 

Sandre-treff er jeg med på! Selv om jeg skal ta meg helt fri i sommer og nyte varmen, så er jeg jo innom nettet mellom slagene. Tror ellers jeg blir mye borte før overtakelse i august.

 

Shamu! *ler* Bedre enn Moby Dick i allefall. Foreløpig er jeg bare en glad staur! Lurer på hva jeg kalles når det blir bulk midt på. :)

 

Nyt sommervarmen i helgen! Jeg skal klatre...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også glad i vafler!!! :)

Hvordan er det med vafler og brokoli tro? Jeg mangler visst jern sa legen..... nei æsj,jeg tror det er bedre med jerntabletter..

 

Vi skal bare leie huset inntil videre i allefall... Jeg har begynt å pakke, og starter innflyttingen i morgen. Gleder meg!!

 

Jeg har også fått litt mage nå :) Men jeg tør ikke si det til noen,for de bare ler. Forstår dem jo forsåvidt siden jeg for dem er rett som en strek, men magen min er høyere enn hoftebena,og det har den aldri vært før!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke så godt ut med vafler og brokkoli sammen ;o)

 

Jeg har bare oppblåst mage, men i det siste så har den begynt å få gravidpreg på fronten - og snart så popper navlen ut. Den har blitt så rar....

 

Ops ble litt kvalm nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...