krikra Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Min samboer dro alene til sin brors bryllup i helgen. Da han kom hjem fant jeg en pakke kondomer blant skittentøyet hans og jeg spurte hva dette var for noe... Hans reaksjon var å gå i forsvar, men etterhvert innrømmet han at han hadde kjøpt dem i tilfelle han møtte noen ute på byen etter bryllupet. Forholdet har hatt noen nedturer den siste måneden, men sånn er det vel hos alle?? Det manglet ingen kondomer (han hadde to løse i lommen) så jeg tror ham når han sier at han ikke var utro. Problemet mitt er nå at jeg sliter med at han faktisk planla å knulle noen hvis det dukket opp en aktuell kandidat... Nå er han utrolig lei seg, og angrer. Han sier at han har en elendig moral, og ber meg hjelpe ham. Vi er veldig glad i hverandre, men har hatt det tøfft den siste måneden med mer krangling enn kos og hygge. Hadde dessuten sex i går, hvor jeg tok initiativet. Og det var som vanlig grisedeilig! Han sier at han aldri har hatt så god sex i noe annet forhold som det vi to har sammen. Men jeg sliter altså med tanken på at hadde han møtte ei søt jente -. hadde han hatt sex. Dette innrømmer også han. Og om han hadde vært utro så hadde jeg bedt ham om å flytte. Jeg synes hans oppførsel er sååå i grenseland, og blir sprø av alle tankene! Hva ville dere gjort???
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Du må jo være MINST like dum som han, siden du faktisk har sex med han ETTER at du har funnet ut dette... hjelpe meg, hiv han til helvete ut for faen!!! Makan til forhold spør du meg... hvem PLANLEGGER og være utro da, med hvem som helst liksom..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Hm...Min samboer og far til mine barn var akkurat lik.... var utro 2 ganger å sier den dag i dag at han ikke angrer på sexen bare at det såret meg!! DUST!!!! Nei....jeg skal ikke si hva du skal gjøre....men blir du hos han så vær forberedt på at hver gang han drar ut uten deg tenker du at han er utro...hver gang derer krangler tar du opp at han planla å være utro...til slutt ender dere opp med å hata hverandre å bare ha kranglig og misstillit.... Ikke sikkert dette skjer hos dere....men det som skjedde hos oss... Ikke vær like dum som meg....når dere ikke har tillit...så er ikke kjærlighet og god sex nok til å holde dere sammen! TRO MEG!!! Men det er ditt valg....
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 Her var det tydeligvis noen sjalu sjeler... Jeg er ikke sjalu av meg, og har problemer med å se den "hat" delen som nevnes... Om noen svikter meg, javel, jeg kan bli såret, skuffet, utrolig lei meg, men det er alltid en grunn til at man er utro. Som du beskriver så er forholdet i en dårlig fase. Utroskap var rundt hjørnet, men det skjedde ikke. Jeg var i ferd med å gå fra mannen min i fjor fordi alt var dritt. Men jeg gjorde det ikke. Det gikk plutselig opp for meg at gresset ikke er noe grønnere på andre siden.. Så kanskje det var det din samboer også tenkte? For ikke fortell meg at det ikke er noen søte jenter på byen, det er det alltid. Og er man full, så blir alle pene! Vær heller takknemlig for at din samboer nå vil snakke om dette. Prøv familierådgivning om nødvendig eller PREP kurs. Da ser man verdier på en helt annen måte, og lærer å sette pris på det man har. Jeg ønsker deg lykke til, håper dere ordner dette siden dere er så glade i hverandre. Trollmor
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Teit innlegg!!!!! Det er en grunn til alt som skjer i verden!!!!!!!! Det er en grunn til mord også.....betyr det at man bare skal godta det!??? *LER* Nei dette synes jeg var slett.... Det er så enkelt! Elsker man noen, så respekterer man den personen! Respekterer man den personen så er man ikke utro! Planlegger du å ha sex men noen andre så for fan dum den du er med først!!!!!! Det er da det minste av resekt din partner og mor til dine barn fortjener! Han planla rett og slett å såre sin partner! Å lyve for henne! Han tok valget at han skulle ha sex om han fikk seg noe...ergo han valgte et tilfeldig knull over moren til sine barn! Han visste sikkert at om hun fant det ut kunne han bli dumpet... Nei..DUMP HAN!!! Greit han ikke gjorde noe....men han hadde kondomene i lommen....bare flaks at han ikke møtte noen spør du meg... Tenk på deg selv og ongen...dump han, om han VIRKELIG elsker deg så jobber han hardt for å få deg tilbake!!!!!!!!! Og elsker han deg ikke så har du allefall tatt rett valg.... Vet selv at det ikke er lett.. Hvis han sier han elsker meg å lover bot å bedring så trenger jeg vel ikke å dumpe han.....JO! For da vet han at han bare kan si unskyld så tilgir du han... Men hvis du dumper han og kaster han ut så vet han at slike planer og oppførsel ikke er i NÆRHETEN av godtatt! Helt ærlig! Hvis han angrer så mye....å virkelig elsker deg....da jobber han for å få deg tilbake! Hvis ikke så er det jo bare noe hen sier for å komme inn i varmen igjen... Å er det virkelig det du vil?? Være med noen som du ikke stoler på eller er 100% sikker på vil være med deg? Dette er allefall min erfaring....min samboer var som sagt akkurat slik... FLOTT han ber deg hjelpe han....men hvor lenge varer det?? Du hjelper han en uke så er han lei av at du sier hvordan han skal oppføre seg... Å du vil virkelig hjelpe han....men det er rett og slett ikke rettfergig for noen av dere at du skal "oppdra" han å lære han å oppføre seg! Dette er noen han skulle ha lært av sin mor og far....IKKE deg! Hvis han virkelig mener han vil ha hjelp...så går han til en psykolog å får det... Slike ting som dette er nok en del dypere enn de ser ut som... Lykke til med valget ditt...
SlENNA Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Jeg synes faktisk dette er på lik linje med utroskap ! Jeg hadde ikke latt han slippe SÅ lett unna nei.....
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2006 #7 Skrevet 23. juni 2006 Å planlegge utroskap, det er utroskap... Hvem er det som planlegger utroskap??? Følelsemessig så synes jeg å planlegge en handling med overlegg, som du vet at det er noe som kan ødelegge din kjæreste er det værste. Verre enn å være utro ved en tilfeldighet....om jeg kan kalle det det... Da er det i alle fall ikke noe som en har gått å tenkt over at dette vil jeg gjøre. Han kan ikke respektere og like deg noe særlig..
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #8 Skrevet 5. juli 2006 Jeg synes faktisk dette var værre enn om han hadde blitt for full i bryllupet og havna til sengs med en eller annen, jeg... Han planla jo i edru tilstand å gjøre noe som han viste ville såre deg... Og det var ikke engang fordi det var ei jente han blei så betatt av at han ikke kunne la være. Høres jo litt ut som om han ville hatt seg med hvemsomhelst mener jeg. *sukk* Du vet vel best selv hva du må gjøre. Kan du tilgi ham og stole på ham, også etter dette så er vel forholdet sterkt nok til at du bør bli, men hvis ikke så kommer du bare til å straffe dere begge til det ikke er noemer forhold igjen...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2006 #9 Skrevet 5. juli 2006 Dump han. Når han faktisk planlegger å være utro mot deg, så kommer nok også til å skje en dag. Jeg synes faktisk dette er verre enn om han faktisk hadde vært utro!! Dette PLANLA han.. Hadde han vært utro hadde han sannsynligvis ikke planlagt det.. Men når han sitter hjemme og tenker at: i helga skal jeg være utro mot samboern min, ja da er det noe alvorlig galt med forholdet. Jeg synes virkelig du skal komme deg vekk, før det ender med at du blir mer såra. Hadde dette vært min samboer hadde jeg aldri godtatt det. Hadde sikkert sitti hjemme og vært nervøs hver gang han gikk ut av huset, vet jo allerede at han VIL være utro. Lykke til, håper det ordner seg for deg!
krikra Skrevet 9. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 9. august 2006 HI her... Takker for mange tilbakemeldinger! :-) Nå er'n ute av redet, vemodig, men samtidig godt... Livet går videre, og jeg er sikker på at ting ordner seg for oss (meg og barn) selv om han ikke bor her mer... Håper bare på godt samarbeid! Ønsker alle en fin fin høst )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå