Gå til innhold

Drikker ett til 1,5 glass vin om dagen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dårlig samvittighet av det siden jjeg er gravid. Tar ett glass vin til middagen. Blir ikke påvirket men uansett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager drikker du alkohol nå?

Skrevet

Ja da er det vel bare å la det være da?

Skrevet

Var en pik til de som røyker under svangerskapet. Drikker ikke noe når jeg går gravid. Er for glad i den lille til å ta meg noe som helst. Verken røyk eller alkohol. Dårlig å bruke strofen: "jeg har så dårlig samvittighet for det" som en unnskyldning for å fortsette.

Hvor er ryggraden jenter??

Hilsen HOVEDINNLEGGER.

Skrevet

...og vitsen med dette innlegget var??? Å oppheve deg selv ved å tråkke på andre? Så fint da, håper du føler deg stor og flink nå.

Skrevet

Så veldig hissige noen er da.... er det hormonene som løper løpsk her... hehehe

Jeg tror innlegger kanskje tar et glass rødvin for å prøve å sette i gang fødselen... er jo mange som anbefaler det :)

Men det er jo bare hva jeg tror da

Skrevet

men hun drikker ikke vin, se innlegg lenger ned, hun la inn innlegget for å rakke ned på røykerne... hva er poenget med det sier jeg, la folk få gjøre som de vil

Skrevet

hmmm.. har ikke sett det andre innlegget jeg.... men da skjønner jeg at det var et tullete innlegg :)

Skrevet

Ja om en røyker under svangerskapet er en av lavere rang!!!

:-)

Skrevet

En av laverer rang, fordi ein røyke? Så signere du sjøl Anonymt? Fy faen seie eg, dokk kan snakka piss, har dokk ikkje någe bedre å gjør? Ka har dokk me om ka andre gjør?

Eg har lert at har du ikkje någe positivt å sei , Så holde du kjeft.

De om det så drikke eller røyke, eg gjør ingenting og snakke ikkje piss om de for det. Ka skavanker og feil har du ? Ånei kanskje du ikkje har någen siden du kan sitta sånn.

Sorry nå greide eg ikkje holda meg lengre.

Denne meldingen e ikkje meint te ein person ,men te de så MÅ slenga kver gang. Kan dokk ikkje heller la det ver?

Skrevet

Du sier jo ting når det ikke er positivt, he he...

Alle har feil, men man utsetter ikke sine barn for farer man vet om.

Skrevet

Syns innlegget var morsomt jeg! He he, alle reagerte jo negativt - uten unntak! Men hvis man kjefter litt på en stakkars røyker får man høre det! Absolutt ikke noe verre å drikke et glass rødvin hver dag enn å røyke hver dag.

Skrevet

Ja vett du ka eg gjorde det nå.=)

Heilt ærligt ,det e vanskeligt å la ver. Alle har jo egne meiningar.

Men det og godt å få ein klapp å skulderen og av og te og heller " jaja, dokk gjør så godt dokk kan " el liknende, skjønne?

Og me håndå på hjerta, det e fyst gang er har skreve et sånn et innlegg i løpe av de 6 månedene eg har vert på BIM.

Men nå går eg i butikken!

Skrevet

Nå vet kanskje ikke du ( hovedinnleger ) at det er bevist at alkohol kan gi mye større og farligere skader hos barnet enn røyk. Jeg forsvarer ingen av delene i grunn, men jeg synes det var et tåpelig innegg av deg. Det var kun for å provosere, røyking er mindre skadelig enn alkoholisme og det er mer eller mindre det du ymter frempå her at det ikke er... Les litt mer om ting og ikke provoser folk. Dette er ikke til for å rakke ned på hvenadre, men for å bli kjent med andre gravide/ mødre og dele erfaringer og vanskelige situasjoner. For mange er det grusomt å legge røyken på hylla, men når de ikke klarer det med en gang trenger de ikke kjeft og beskjed om hvor dårlige foreldre de er. De elsker barnet sitt like mye som alle andre. Det er sant at enkelte nærmest blir anbefalt å røyke under 5 om dagen istedenfor å slutte grunnet stress og indre uro som heller ikke bra for barnet.

Grviditet er fantastisk og det lille underet som vokser der inne er nok høyst elsket av sine foreldre, det er bare ikke alle som er så vanvittig perfekte som du tydeligvis er. Men godt er det, for hadde vi alle vært like ville denne verdenen vært utrolig kjedelig å leve i.

Hilsen snart mor20år...

Skrevet

Er helt enig med augustmamma. Forstår ikke hvorfor alle må tråkke ned på de som sliter! med røykingen. Dette er jo helt klart ikke slik de vil ha det, men det er ikke like lett for alle å slutte. Å i tillegg sitter jeg å leser om alle som trykker i seg mengder med godteri, cola og annet sukker i løpet av dagen. Hvorfor er det ingen som reagerer på dette?? Kan vel ikke sies å være heldig for barnet dette heller. Nei la røykerne være i fred, jeg er sikker på at de har det vondt nok fra før av, om ikke de skal få høre all skiten fra de som sitter på sin høye stol å ikke vet hvordan de egntlig har det. Hva med å oppmuntre hverandre heller? Så flink du har vært som har klart å kutte ned, sikker på du klarer å kutte ned litt til etterhvert...... Ingen er perfekte! Ikke jeg heller....:-)

Skrevet

Jeg synes innlegget ditt var tøft jeg Hovedinnlegger.

Jeg begynner å bli lei denne røykedebatten, men komme rmed min mening allikevel: Jeg forstår at det kan være vanskelig å slutte å røyke, men jeg forstår ikke hvordan noen kan begynne å røyke!!????

Ang. vin: Har hørt at i Danmark gis de som nettopp har født, ei halvflaske rødvin.For å få slappet av, sovet godt og startet opp melkeproduksjonen....

Skrevet

Skjønte ikke helt vitsen med dette innlegget jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...