Gå til innhold

hjelp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikke som jeg vet....eller skal vel være noen som er mildere og naturmedisin men de er også reseptbelagt... Er du nedstemt eller deprimert?

Er ganske mange der ute som er det grunnet B12-vitamin mangel altså...ville sjekket alle slike ting hos legen før jeg tok evt medisin mot depresjon eller nedstemthet. B12-vitamine er injuksjoner og er også reseptbelagte. Menge er også nedstemte grunnet feil kost.

Ville bare informere :o)

Ikke lekse eller noe :oP hehe :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5285756-hjelp/#findComment-5285876
Del på andre sider

Hei!

Det finnes hjelp å få uten å måtte ta reseptbaserte medisiner! Johannesurt (også kalt perikum) er en naturlig urt som hjelper på nedstemthet, og den er helt uten bivirkninger. Du får kjøpt tabletter med Johannesurt på helsekost. Det finnes også noe som heter Perikumolje, før var det å få kjøpt på apotek og helsekost, men etter at myndighetene fikk snusen av at det var så virkningsfullt, er det nå ytterst få som får lov til å selge den, dessverre... Noen naturterapeuter selger den, ring litt rundt omkring.

Bach blomstermedisin kan også være verdt å prøve, det er mange forskjellige typer av dem, så spør etter brosjyre på helsekost, eller få en naturterapeut som selger Bach til å hjelpe deg med å velge den riktige.

Ellers vet jeg at mange har fått hjelp til å få bukt med nedstemthet etter å ha prøvd Rosenrot. Andre virkninger av rosenrot er mer energi og bedre sexlyst, og det er jo ikke så dumt? I motsetning til reseptmedisin mot depresjon som gjør at du mister sexlysten...

Det er mange som får hjelp med alternativ medisin, og det er kjempebra at du vil prøve det istedet for medisin som du får til legen og som er fulle av bivirkninger! Ikke vær redd for å spørre på helsekost, det er mange flere enn du tror som sliter med nedstemthet.

Lykke til!

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5285756-hjelp/#findComment-5295089
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...