Gå til innhold

Noen som kan anbefale hvor jeg skal gå til utredning i Oslo???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal bestille time for å sjekke fruktbarheten til meg og min samboer. Skal vi gå til lege først, så til gynekolog? Eller skal vi gå til en fertilitetsklinikk? Har ikke peiling på dette. Noen som kan hjelpe, eventuelt anbefale noen i Oslo som virkelig kan hjelpe oss og tar oss på alvor?

 

Takk, og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

- Vi kontaktet først fastlegen ( vi dro sammen til lege-timen), som henviste videre til gynekolog ved vårt lokale sykehus. De tok alle slags blodprøver.

- Jeg var gjennom laproscopi på sykehuset for å sjekke om jeg hadde tette eggledere

- Min mann fikk henvisning til sæd-analyse ved Riksen.

 

Og vips, er dere i gang! Start nå for det er lange ventelister i det offentlige, spesielt i forb. med prøverør.

 

Masse lykke til! Bare spør om det er noe :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omnia/Røde kors sykehuset på Frogner kan anbefales. Der får man raskt tid og bra oppfølging. Koster selvfølgelig litt mer enn i det offentlige, men det er det verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg får ekstra oppfølging i graviditeten (UL) hos gynekolog Dr. Blakstad. Jeg har fått henvisning fra min fastlege så jeg betaler bare en liten egenandel for hver UL. Hun er spesialister på fødselshjelp/barnløshet (jobber sammen med ei annen dame som også er spesialist) Sentralbordet kan sikkert hjelpe deg med mer info, sjekk ut: www.mereteblakstad.no/

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...