Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Har akkurat startet med piczo-side siden det er så mange her som gjør det:) Har selvfølgelig ikke kommet så langt da, men hadde dere orket å kikke og kommentere? Trenger ærlige kommentarer og evt tips til videre utvikling av sida. Kjempeflott om dere skriver en hilsen i gjesteboka også da:) www.danielsteins.piczo.com
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Skulle gjerne ha gjort det, men pc`n blir jo så foferdelig treg etter å ha vært på piczo sider. Er det ingen andre som har problemer med det???
Mor til et enebarn Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Da har jeg vært inne å tittet... utrolig herlig gutten din er:) skikkelig sjarmtroll..! Masse fine bilder, og kjempefin side... Jeg har ikke egen side, men får mer og mer lyst til å lage når jeg ser så flinke alle andre er...
MintCondition Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 Fin gutt og fin side, men jeg hadde droppet alt som blinker og snurrer, jeg for min del Syns slike sider er finere når de er enkle...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #5 Skrevet 7. juni 2006 Når noen sier "gidder", nei da "gidder" jeg ikke. Synes det er et forferdelig ord!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå