Gå til innhold

Hva kan dette være?????

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med en "rar" smak i munnen. Har forsøkt å pusse tennene, spise ulike drops, spise forskjellige typer mat, og drikker mye, men nei smaken er der uannsett!

Har jo hørt at metallsmak kan være et syntom på graviditet, men jeg kan ikke være gravid nå (men håper å bli det rimelig kjapt da.... ;) he..he..) Hadde el på lørdag og kan umulilig være gravid allerede nå. Det tar vel 6-10 dager for evt egg å feste seg???

Dette er skikkelig irriterende.

Finnes det andre årsaker til metallsmak i munnen???

Svar tas i mot med takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5285388-hva-kan-dette-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, det kan du!

Jeg har vært gravid et par ganger, desverre har det ikke gått så bra. Men, uansett...Jeg får "alltid" en metallisk smak i munnen jeg, og det veldig tidlig, bare et par dager etter befruktning. Og du blir ikke kvitt den, bare ta den som et som et velkomment tegn på at du kan være gravid:)

Takk for det positive svaret!

Dersom dette er tilfelle ønsker jeg ikke å bli kvitt smaken... thi..thi.. Jeg har aldri vært gravid før, så jeg vet ikke hvordan kroppen min vil reagere når/hvis det skjer.

Synd å høre at dine tidligere graviditerer ikke har gått bra. Håper du lykkes snart da.

Krysser fingre&tær for oss begge.

Jeg er i min 3. aktive pp, men har ikke brukt beskyttelse siden 2005. Så egentlig er jeg vel i min 6 pp.

Enn du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...