Gå til innhold

Noen som kan anbefale en privatlege eller gynekolog?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For utredning, må jeg først få time hos lege som så sender meg til gynekolog....eller? Hva med samboeren......kan han ta time sammen med meg og så bli henvist til sædanalyse? (eller hva det heter)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GLEMTE Å NEVNE OM DERE KAN ANBEFALE NOEN I OSLO.....hehe

Skrevet

Hvis du kontakter Volvat eller Røde Kors-klinikken kan både du og mannen din utredes der ganske kjapt (vet ikke om de har feriestengt i juli...) Det koster litt, men da får du fart i sakene.

Hilsen

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Smestadgynekologene, som du kan få rekvisisjon til av fastlegen din. Der ble ting tatt tak i med en gang. Lykke til uansett hvem du velger!

Skrevet

ps gyn der henviste mannen min til Ullevål for spermanalyse.

Skrevet

Få får en henvisning fra fastlegen din. Røde kors klinikk er bra. Der får både du og samboer hjelp. Ikke så dyrt heller frem til aih. Jeg har valgt offentlig etter det, sparer masse penger, men taper tid... så det er en vurderingssak det. Lykke til!

Skrevet

Dr. Stensløkken på Balderklinikken. Hun er kjempe dyktig og du/dere blir garantert tatt på alvor. Får også fort time der. Koster ca 800 pr. time da dette er privat. Hun kan også henvise din mann til sædanalyse.

Skrevet

Kan anbefale dr Anne Hannås på Majorstua! Du trenger ingen henvisning, bare å ringe dit. Dyktig og hyggelig dame! Hun videre henvise samboeren din til Ken Purvis. Han er også kjent for å være flink på området

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...