Lille&LilleiMagen- har født <3 Skrevet 7. juni 2006 #1 Del Skrevet 7. juni 2006 jeg kjeder meg litt i dag... kan vel egentlig ikke klage da men... Innlagt på sykehuset med mistanke om pre-eklampsi. (svangerskapsforgiftning). Hva kan man forlange? Bra de legger meg inn for å passe på meg også, men nå vil jeg nesten føde jeg altså. Kanskje blir jeg igangsatt og babyen kommer noen uker før Hadde ikke det vært koselig? hihi... Må jo være det beste for mor og barn ja. Er i uke 37, så det er vel ikke farlig om de igangsetter meg? Kjempe nervøs, fordi det er ikke så mange som har snakket så mye om dette til meg enda. Men i det små, har jeg vel blitt forberedt på det. Modningstabletter.. Gjør det at man får rier også det kanskje? Noen som har blitt igangsatt eller har hatt svangerskapsforgiftning? Hva var "toppen" som gjorde at legene tok den siste avgjørelsen om at babyen burde ut,.? Og hva er egentlig dette modningsstyret? Tabletter som settes i skjeden.. Oi som jeg gruer meg. OG- kan jeg be om å få en kvinnelig lege til å sette disse, da det kanskje er litt ubehagelig i denne følelsesmessige situasjonen at en mann gjør det?-- Gjerne kom med deres historier, klem fra engstelig og litt bekymret Termin 25.06. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5285371-juni-noen-spm-h%C3%A5per-noen-vil-svare/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå