juni-engel Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Hei jenter! Lurte på om det er flere her som har mye luft i magen? er i uke 38 og har bare såååååååå mye luft i magen at det kan være irriterende. Kan liksom ikke gå rundt å fise foran ungen og pappaen, for det har jeg alltid vært imot. Men nå blir jeg så plaget av det. Er det normalt? Hva kan jeg gjøre?
Gjest Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Sliter med dette jeg også, men det er visst helt normalt på slutten har jeg fått høre... Så vi får bare snike oss unna i ny og ne og lette på trykket! Hehe
juni-engel Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2006 hehe:O) godt å vite at jeg ikke er alene om det da:OD
lårakraft Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 helt normalt du.... hehe, hadde en slik morsom episode på restaurant her en dag... fryktelig flaut gitt....... : / Tålte ikkje krydderet eller noe. Men da brukte jeg en jeg las her inne for litt siden. " nå må du ikke tråkke slik på mammas tarmer" ble jo litt bedre da... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå