Ella Bella Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 .....det er fktisk ikke SÅÅÅÅÅ vanskelig¨å skaffe seg et Nick.... Nå blir det sikkert mange sure miner her men det gir jeg blaffen i. Anonyme rakker ned på alle så da kan jeg si at dere er superfeige.... Burde kunne kjenne hverandre igjen med nickene!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Jeg er anonym ja, men rakker ikke ned på andre ;-) Må ikke gre alle over en kam... Har ikke behov for å kjenne igjen noen eller bli kjent igjen. Dette er for meg et fora der jeg kan få svar/synspunkt på det jeg undrer meg over og evt. dele erfaringer jeg har som kan være til nytte for andre - med eller uten nick *s* Jepp, hilsen
PMST Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 jepp..er enig der..greit å ha anonym kanppen når den "trengs" men ja enig med deg...
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 Synes det er litt dårlig gjort av deg og skjære alle over en kam. Ja, noen kan være frekke. Men går det ikke an å ignorere da? Ikke la seg provosere av alt og alle? Og spesielt av de som du egentlig skjønner skriver innlegg bare for å provosere? Synes av og til at ting kan være vanskelig å ta opp, eller gir svar som jeg føler er litt personlige, eller for å ta hensyn til sambo eller andre kjente her inne - velger jeg av og til å være anonym. Men er da ikke frekk av den grunn... Skjønner poenget ditt - men ikke skjær alle over en kam - da blir ikke du noe bedre enn de frekke anonyme :-D
Pøbelfrøet Skrevet 7. juni 2006 #8 Skrevet 7. juni 2006 Jeg signerer alle svarene mine med nicket mitt. Jeg ønsker også å være "anonym", og ønsker ikke å bli igjenkjent, men jeg har et nick. Jeg har ikke fortalt noen jeg kjenner om at jeg sitter inne her å svarer/legger inn innlegg, og om jeg hadde fortalt at jeg brukte DIB hadde jeg ikke fortalt nicket mitt. Så da har jeg et nick, men samtidig anonym.
Trollemor og snuppa! Skrevet 7. juni 2006 #9 Skrevet 7. juni 2006 Men; Nå er man jo anonym nick eller ikke! )
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #10 Skrevet 7. juni 2006 men om du forteller her inne om hva du gjorde i går, eller hvor stor ungen din er osv osv så er det ikke så sikkert at nicket ditt er anonymt.
Pøbelfrøet Skrevet 7. juni 2006 #11 Skrevet 7. juni 2006 Da passer jeg jo på å ikke røpe alt for mye om meg selv da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå