Gå til innhold

hei!! er det noen fra lørenskog og rundt her????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jepp. Var hos jordmor Anne B. Thoresen på Benterud. Hun var veldig hyggelig, var der i tre kvarter. Hun skulle måle hjertelyden, men fant den ikke for babyen lå feil til *skuffa*, men hun sa jo på forhånd at det kunne være litt tidlig. Ellers var alt normalt! : ) Og så er det jo ultralyd snart, og det gleder vi oss veldig til!!!!

Og har gått opp bare 0.4kg siden april, det sier litt om hvor mye energi den prosessen her krever når jeg bare har vært på Blindern og spist eller hjemme på sofaen og spist de siste 3 månedene!! Ble nesten litt sjokkert jeg, trodde jeg hadde lagt på meg flere kilo, kan jo ikke bruke de vanlige buksene mine og måtte kjøpe ny bh igår! : )

Hallo igjen! Har bare slappet av i solen i det siste, herlig med fiiiint vær!

Jeg fikk også et lite sjokk når jeg veide meg, hadde nemlig gått ned 1 kilo!!! Men har vært mye kvalm da... håper det kiloene "renner" på snart, hehe..magen er kommet lit, så jeg ser etter mammabukse, men fy søren så dårlig utvalg!!!

Hva studerer du?

Jeg går på jus, 2. året.

• 2 uker senere...

Beklager sent svar altså, men har vært på ferie en uke, så da har det blitt lite pc og mye sol, varme og bading! : )

Jeg går på master på statsvitenskap. Der er meningen at jeg skal være ferdig til jul, men tenker på å utsette innleveringen av oppgaven til våren, sånn med hensyn til økonomi og permisjon og sånt. Jus er tøffe greier! Har eksamen gått bra? Vet selv hvor usatbil våren min har vært med kvalme og greier, og da ble jo resultatet deretter... Men som naboen på lesesalen sa:"Vi skal ikke bli mamma, så vi har ingen unnskyldning for å ikke stå på her!"

Hei du!

så herlig med en liten ferie da!! Hvor var dere?

Statsvitenskap er jeg også innmeldt på, men det ble for tungt med to forskjellige studieretninger gitt! Ja, eksamen gikk helt greit, fornøyd til å ha tatt den et halvår før tiden+ var kvalm på eksamensdagene (er godt å ha en liten unnskyldning for at jeg ikke nådde målet mitt,hehe).

Kanskje greit å utsette litt ja, man vet jo ikke hvor krevende barnet blir/ikke blir :-)

Har du vært på ul ennå da? Hadde i dag jeg, og alt var fint! Det var kjempegøy å se babyen :-)

Skal på ul på mandag morgen! Har du svart på mor-barn-undersøkelsen? Og hadde du i så fall med urinprøve til ultralyden, eller "avla" du den på stedet? Gleder meg til å få nye bilder!

Vi var på Korsika med svigers. Masse sol og varme, og bare avslapning etter den altfor hektiske våren. Tror ærlig talt ikke at jeg hadde holdt mange dagene til hvis vi ikke hadde hatt ferie da! Nei, både statsvitenskap og jus høres ganske heavy ut! Men det er jo morsomt å lese og lære så lenge man synes det er interessant selv! Nå skal jeg pludre litt mer med masteroppgaven før det blir to ukers ferie igjen i slutten av juli. Skal du/dere på noen ferie i sommer da?

:-D

Du teller vel dagene til mandag du nå..?

Gled deg masse!!!!

Ja, jeg er med på den undersøkelsen, men man skal ikke levere urinprøve. Jordmor nevnte ikke undersøkelsen engang, trodde hun skulle si noe, men men.. kunne jo spurt, men jeg var helt fortapt i den lille..ååå, sååå søt!

Det høres så forlokkende ut med sol og varme nå! Fint du fikk ladet opp litt da. Skriver du på masteroppg nå i sommerferien..? Er det for å kunne levere til vinteren det da eller?

Tror ikke vi tar noen ferie :-/

skal pusse opp ny leilighet, og da går det jo endel penger+ at vi må handle babyutstyr! Så kanskje vi tar en langferie etter fødselen, eller en liten hopp-på-tur en langweekend.

Blir det ferie i norge i juli da eller? Håper været bedrer seg, det er så skuffende med dette gråværet, det får meg til å shoppe mer enn nødvendig.. :-)

Lykke til på mandag, husk å fortell hvordan det var!

Snakkes!

Takk, takk, skal nok avlegge full rapport!

Jobber vanligvis på hotell som stuepike om sommeren, men har ikke tatt på meg noe ekstra nå, pga varme og stress og mye å gjøre, så da er jeg på Blindern og skriver i stedet. Skal egentlig levere i november, men økonomisk og pappapermisjonsmessig så lønner det seg at jeg tar permisjon før jeg skal levere og gjør det ferdig til våren i stedet. Og da er det jo en strategi å være mest mulig ferdig før permisjonen selvfølgelig!! : )

Blir norgesferie ja, vi har lyst til å kjøre Østerdalen oppover og stoppe i Trheim, og så evt kjøre kysten ned til Molde der vi har studert begge to. Men vi skal jo flytte snart, så spørs om noe av ferien går til det og det bare blir en kortere tur på oss!

Sol er bra!! Kan nesten ikke tenke på desember og termin og jul nå, vi må nyte sommeren mens den er her!! : )

Det var jo ganske bra planlegging da, så vet du at du er ferdig til våren! Det må være herlig å vite at du snart er ferdig med utdannelsen din!! Jeg har jo 3,5 år igjen........jaja.

Høres godt ut med en slik ferie ja, har selv lyst til å se mer av norge, mange som skryter av trondheim.

Skal du flytte?? Ut av lørenskog eller..? Blir nok borte noen dager/uker fremover nå , for jeg skal nemlig flytte!! :-) Blir såååå gøy, men fy søren så mye jeg har å pakke!!

Tenker selv på snø og slaps, ser for meg en kald vintersnatt på vei til sykehuset, og så sklir bilen og jeg må føde ute..brr!!! Nei, håper det ikke skjer!!

Snakkes

Ja, vi skal flytte, men holder oss nok innen Lørenskog. Hvis vi ikke såvidt tipper over grensa til Oslo. Samboeren jobber på Frogner (nordover, ikke i Oslo) og jeg går på Blindern, så det er et kompromiss da. Og så har jeg ikke lyst til å bytte bort legen eller jordmoren min nå! : )

Bor i sokkelleilighet på Finstadjordet, men det er for trangt til å ha en baby så vi må finne noe større. Litt mer pes nå som vi har katt enn da vi først flyttet dit! Men det løser seg nok, er jo leiligheter overalt i området der! : )

Jeg gruer meg også til flyttingen, man har alltid så mye dritt liggende, og så er det ofte litt vanskelig å være kritisk til hva man skal ha med seg videre!!

Lykke til med flytting og pakking, og la alle andre ta seg av bæring og sjauing, det har jeg tenkt å gjøre!! : )

Og vi kommer nok frem til sykehuset i tide, så vi slipper å føde i snøføyka! Og så er det så lenge til enda, at vi trenger ikke å tenke på det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...