Gå til innhold

Kjenner du til BELLEVUE BARNEHAGE på Tøyen?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det nokon her inne som bruker/har brukt denne barnehagen, og som har lyst å fortelle meg litt om den? Dotter vår starter der i august, og me gleder oss veldig til det! Det ser veldig fint og åpent ut, med stor og god plass til å leike.

Me lurer vel på det meste; dei daglege rutinane, er det mykje sjukdom der, er hygienen bra ved skifting av bleier og før barna får seg mat, utflukter, kva mat/frukt som blir servert, soving (inne/ute), sikkerheit og trivsel generelt, etc.

Me skal avtale eit møte med barnehagen no i juni, men håper det er nokon som har lyst å dele sine erfaringar meg oss!

God sommar til alle!

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

HeI! Da kan dere slappe av og glede dere!!! En av de beste barnehagene i bydel Grunerløkka!! Veldig bra uteområde, hyggelig og flinke personale med masse erfaring. Jeg hadde sønnen min der og måtte slutte da vi flyttet til en annen by. Ett år siden og han snakker fortsatt om den barnehagen. Hvite barnehagen kaller han den for han gikk på småbarnsavd. og det huset var hvitt. Det blir som ett godt hjem nr.2! Ihvertfall på småbarnsavd. som ligger i det hvite huset. og styrer er knallkoselig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...