mammaJW Skrevet 7. juni 2006 #1 Del Skrevet 7. juni 2006 de siste to dagen har jeg ikke fått ut noe og det føles ekkelt å rart å ubehageli :s noen fler som har det sånn ..?? nån som har råd mot det da ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 7. juni 2006 #2 Del Skrevet 7. juni 2006 Er visst ganske vanlig å ha litt fiffig fordøyelse i starten av svangerskapet. For min del skifter det fra hard til løs mage om en annen - iblandet litt luft nå og da... Klassisk og velfungerende råd mot hard mage er svisker. Svisker, sviskekompott, sviskejuice, sviskeyoghurt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymmammatil3 Skrevet 7. juni 2006 #3 Del Skrevet 7. juni 2006 Urk ja,samme problemet her... Er kjempe hard i magen! Har kjøpt svisker som jeg prøver å spise litt av,å det hjelper heldigvis litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol2 Skrevet 7. juni 2006 #4 Del Skrevet 7. juni 2006 Også er det viktig å drikke masse og prøve å bevege seg litt kvar dag:) Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå