Gå til innhold

Hjelp.. Jeg er blitt et monster!!!

Anbefalte innlegg

jeg er så frustrert.. jeg er sur på sambo nesten hele tiden,blir sur for det meste han gjør.. og jeg er så over sårbar at jeg blir lei meg for alt han sier.. skjønner ikke hva som har skjedd med meg.. fortsetter jeg sånn kommer jeg til å ende opp aleine og det vil jeg så absolutt ikke.. Føler frustrasjoner gnager meg innvendig..

er det noen som har opplevd det samme? jeg fikk satt inn hormon spiral for par mnd siden.. kan det ha noe med den å gjøre?

Hormonella

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5284696-hjelp-jeg-er-blitt-et-monster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har det akkurat sånn, uten spiral! Men så er han fryktelig dårlig på å hjelpe til hjemme, akkurat som at jeg skal gjøre alt fordi jeg er hjemme med babyen. Blir en riktig bitch, kjefter og gaper, han kan bare drømme om å komme for nærme!! Får dårlig samvittighet da ha prøver å være ekstra snill ibland, men er likevel sur.... Sukk...

Vel, foerst og fremst skal du faa deg time hos legen og ta blodproeve og se om du mangler ett eller annet, eller om hormonene staar i vinkel. Jeg blir slik som du beskriver av p-piller, saa hvis du ellers er sensitiv saa kan det vaere saa enkelt! Og ta en graviditetstest for sikkerhetsskyld, da kan man bli kjempeloeyen...

Annonse

jeg har jo satt inn spiral så jeg kan umulig være gravid...men skulle nesten tro det..husker at jeg var litt sånn sist.. var veldig sårbar..

ble sånn igjen for noen uker siden.. er så slitsomt å være så sårbar og sur hele tiden... men det kan jo være spiralen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...