Gå til innhold

September: bh...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er vel en 80 G,noen gode Bh tips...?De er også svette......klistrer seg sammen......eh tips der også..?

 

 

velger å være ....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer også generelt på gode bh-tips...

 

man bør jo kjøpe noen amme-bh'er før fødselen, men det er ikke så morsomt å prøve... og størrelsen endrer seg kanskje enda mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja, dette er jo litt kjipt, er like stor som deg. Kjøpte 2 BH-er på undertøysbutikk tidlig, med spiler, og det går foreløpig bra, men JA de blir veldig svette og fæle...Det kan være tips med litt talkum under brystene, og at man skyller BHene jevnlig for å unngå lukt. Husk også å smøre og tørke (må løfte litt...) godt under brystene hver kveld. Ellers har jeg ingen tips, men om det er en mager trøst er du ikke alene.. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå i en skikkelig undertøysbutikk og be om råd! Jeg har aldri vært så fornøyd med puppene som etter jeg gjorde det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talcum er veldig smart..men også et tynt tøystykke..f.eks et lommetørkle..funker veldig bra..men det er helst mellom...jeg blir mindre klam/svett med bh uten spiler..dessuten mye mer behagelig!!!Er verdt et forsøk..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...