Gå til innhold

Juni: Merker dere noen tegn på at fødselen er nær????


langevipper

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har merker mye mer til mensensmerter den siste uken, spesielt mer mensmurring i ryggen. Så jeg håper modningen har kommet skikkelig i gang. Begynner å føle meg så tung og svær at jeg gleder meg til det hele er over.

 

Hvordan er formen til dere andre kommende juni mødre...???

 

Jeg håper og krysser fingrene for at vi alle får født i juni:-)

 

Lykke til med fødselen

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har termin 29 juni :) har vært veldig kvalm og slapp siste uken.... håper d snart skjer noe... gleder meg til å bli lettere...

 

er fra bergen eg også.. :) kanskje vi føder samtidig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har termin 26. juni, og er førstegangs fødende. Vet liksom ikke heeeelt hva man skal kjenne og ikke, men jeg kan registrere at magen har sunket, presset nedover mot bekkenet har blitt større, magen er løsere, godt med aktivitet og jeg blir fort sliten.....Håper at dette vil være med på å få fortgang i fødselen. Håper å få litt før tiden....er så lei av den magen nå!

 

Ellers er formen fin den.

Vil bare si lykke til alle junimammaer.....detta skal bli stas!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er kjempe bra bortsett fra at jeg ikke kan gå skikelig..(bekkenløsning) men har merket at jeg har veldig godt humør disse dager!!!!, håper veldig at jeg ikke trenger å gå overtid....... de blir for masse.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker mer mensmurring og kynnere jeg, sterkere kynnere enn før...Tror nok modningen er godt i gang, men usikker på om han kommer noe før termin (om 13 dager). Blir spennende å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sitter meg kraftige kynnere og med bare et par minutters mellomrom og vondt i korsrygg og helt øm nederst i magen, får kynnere jeg bare beveger på meg eller ligger, så jeg vet ikke om dette er normalt jeg men jeg holder på og bli gal for dette er slitsomt, har termin 25 juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat sånn har jeg det også...var akkurat sånn tiden før jeg fødte sist så håper jeg ikke lurer meg selv. Har første termin om en uke...

Får ikke lov til å gjøre noe og skal helst bare ligge...blir uholdbart i mange uker til det da...bare redd ikke riene setter igang ordentlig siden jeg ikke får gått så mye...men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 8 dager igjen til termin, og har de siste 2 hatt VELDIG vondt i underlivet, nederst i magen og i lysken. Men det er visstnok bekkenløsningen som føles litt annerledes nå som hodet er festet. De siste dagene har det vært ekstra ille, mer "mens-murring" i ryggen, og vært litt småkvalm faktisk. Har ikke vært det på lenge og det er ikke så jeg føler at jeg må kaste opp, men det er nok til at jeg kjenner det. Brystvortene er også blitt mer ømme de siste dagene, litt sånn stikking innimellom.

 

Tenk - nå er hun snart her :-)

Begynte å pakke bagen i går (litt treig...) og skal pakke mer eller mindre ferdig i dag!! Dette blir spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...