Gå til innhold

legetime

Dingeling

Anbefalte innlegg

heisann..

nå har jeg,etter 3 runder med graviditetstester,tatt mot til meg å ringt legen. men tenk,jeg var helt klam i hendene!!

måtte vente i ca.20 min før jeg kom gjennom oxo. noe som ikke gjor saken noe bedre.puh! skjønner ikke helt hva som gikk av meg..men fikk time 1.aug,som jo er en evighet til..og mye kan jo skje før den tid oxo.

jada,man skal ikke tenke slike tanker,jeg vet jo d..

men det er ikke så lett når man har hatt en SA og alderen begynner å bli påtrengende. ihvertfall for meg..

ha en superfin dag alle sammen.. =)

Fortsetter under...

Mulig jeg regner helt feil nå, men kommer ikke du til å være ca 12 uker på vei 1/8? Det er ganske sent hvis du ønsker duotest, ang. kromosomfeil i hvertfal. Vanligvis får man time omtrent på den tiden hvis man ellers er frisk og rask, men for å få bestilt time til genetisk veiledning i forkant av duotest eller fostervannsprøve får vi "gammlinger" gjerne time noen uker tidligere.

Synes faktisk du skal ringe opp igjen og be om en tidligere time pga alderen jeg.

Hvis legen sier det er OK er det sikkert det. Jeg trodde de bare gjorde UL til duoundersøkelsen på Riksen jeg. Det var det de sa til meg. Det skal jo taes blodprøve først også og den tar det en stund å få analysert. Sikkert OK. Regner med at legen din vet bedre enn meg, selv om jeg kan være litt påstålig noen ganger ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...