Kamomilla:-) Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Jeg skjønner ikke helt hva det er med min lille gutt på 7 uker.... Han skriker og det virker som han trykker og presser......men når jeg gir han pupp spiser han ivei og blir en del roligere etterpå. Jeg trodde kanskje de ikke ville spise når de har vondt i magen, men det er kanskje ikke sånn? Han får en flaske MME (med malt i) hver kveld siden jeg ikke har nok melk. Kan det være den som gjør at han har vondt i magen eller burde det ha kommet tidligere da? Han spiser kun MM bortsett fra den ene flaska på kvelden.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Hvis han blir roligere en stund etter pupp så er han nok sulten. Hvis det hadde vært magevondt blir det verre etter mat. Min gutt på 7 uker var grinete i hele går, lurte på det samme selv siden jeg hadde spist marinert kjøtt dagen før. Men han ble da til slutt fornøyd så jeg fant ut at han var sulten til slutt...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Babyer med mye vondt i magen har en tendens til å ville spise ofte. Det gir en liten stund med lindring når dem ammer. Dette kan bli en vond sirkel fordi dem da får enda mer vondt imagen av å spise for ofte... Ikke sikkert dette gjelder din da men greit å vite... Magen til småen ble mye roligere da vi prøvde å la det gå 3 timer mellom måltidene. Før spiste han 2. time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå