Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #1 Del Skrevet 7. juni 2006 Innimellom får jeg en slags stårling/stikk i lysken på høyre side. Kan ikke helt si det kommer fra eggstokken, men er i det området og brer seg nedover et stykke på låret. Noen som har opplevd dette? er der normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #2 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har det sånn! men nå er ikke jeg gravid - så det er sikkert bare PMS... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #3 Del Skrevet 7. juni 2006 Glemte å si at jeg er gravid i uke 6 så det er nok neppe PMS;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juni 2006 #4 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg hadde en episode da det virkelig strålte nedover helt til kneet. det var veldig ubehagelig, men har ikke kjent så mye til det siden. det var for noen dager siden. nå er jeg 4+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå