nattinatt Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Såg du bruker tarot kort når du spår.Kva legg bruker du,for eksempel når de spør om graviditet?Og les du års tider i ess korta,eller i de andre korta i den lille arkana? Litt nyskjerrig eg.Så lurte eg på om du får opp endringer i jobbsituasjonen min etter sjukemeldingsperioden?(født 04.05.68) Klem
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 les årstider i ess korta ja... jeg legger tolv kort i pyramide og leser ut i fra de og prøver og få tak i en sammenheng ut i fra hvert enkelt kort.. dette er en metode jeg føler er mest rett for meg, og har fått tilbakemld på at mye av det jeg har spådd på denne måten stemmer :-) ser ut som du fortsetter i samme spor etter sykemeldingen, værtfall en stund til... ser ny jobb etterhvert men det er en stund fram... føler at du ønsker og bytte beite... stooor klem til deg fra
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 ti kort i pyramide og 2 tilleggskort pleier jeg og bruke.. altså 12 kort tilsammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå