ApriIbaby Skrevet 7. juni 2006 #1 Del Skrevet 7. juni 2006 En mor kommer inn på sin datters soverom og finner et brev på hodeputen hennes. Med bange anelser og skjelvende hender åpner hun og leser det. Kjære mamma. Du må ikke bli lei deg for dette brevet. Jeg har reist ut i verden med min nye kjæreste. Han er ordentlig kjekk med alle piercingene og tatoveringene sine. Men jeg har flere gode nyheter. Jeg er gravid, og jeg er sikker på at vi kommer til å bli lykkelige i den store campingvogna Kent Ståle har på MC-klubben i de svenske skogene. Han vil ha mange flere barn med meg, og det er jo min drøm også! Jeg har lært at hasj ikke er farlig, og vi skal dyrke det til oss selv og vennene våre, som gir oss all kokainen og ecstacyen vi måtte ønske oss. I mellomtiden ber vi for at de finner en kur for AIDS slik at Kent Ståle kan bli bedre, han fortjener det. Ikke vær redd for meg, jeg er femten nå og stor jente. Jeg skal nok komme på besøk en dag og vise deg barnebarna dine! Din hengivne datter, Anita PS: Mamma, det er ikke sant. Jeg er hos naboen. Jeg ville bare vise deg at det finnes verre ting her i livet enn karakterboka mi, som ligger i skrivebordsskuffen min. Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 7. juni 2006 #2 Del Skrevet 7. juni 2006 hehe...litt skummelt å tenke på fremtiden, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 7. juni 2006 #3 Del Skrevet 7. juni 2006 Hehe.... Det er sant! En venninne av mamma klikket da sønnen farget håret grønt... Da fikk hun bare til svar at han det er bare en hårfarge, det kunne vært mye verre... Men heldigvis er det nesten halve livet mitt til den tid kommer:-) Nyter dagen i dag jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 7. juni 2006 #4 Del Skrevet 7. juni 2006 hehe. det var artig skrevet. Den ungdoms tiden vi har i vente (om noen år) er ikke til å spöke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 8. juni 2006 #5 Del Skrevet 8. juni 2006 ja solstråle - far til gutten min farga håret blått rett før barnedåpen - det var krise det... me var jo bare 17år da den gang. "den ungdommen altså" hehe... ja gleder meg ikke egentlig... hehe - eg var ikke akuratt et prakt eksemplar nei... bare ikke mine blir som moren sin så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå