Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #1 Del Skrevet 7. juni 2006 Er det normalt å ikke ha ømme pupper når man ammer og i tilegg er gravid?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 7. juni 2006 #2 Del Skrevet 7. juni 2006 puppene mine var overhodet ikke ømme mens jeg ammet. Det tok også nesten 6-7 uker ut i denne graviditeten før de begynte å bli ømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #3 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg ammer og er 5 uker på vei.Blir de ikke ømme da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 7. juni 2006 #4 Del Skrevet 7. juni 2006 Ikke alle får samme symptomer på graviditet. Første gang jeg gikk gravid fikk jeg veldig ømme pupper i starten, men fra ca 12 uker og fram til fødselen var de helt som de alltid har vært. De var ømme den første tida når jeg ammet, men etter en mnd eller to så kjente jeg ikke noe særlig - med mindre utdrivningsrefleksen satte igang da, hehe Denne gangen ble jeg som nevnt over ikke øm i brystene før i uke 6-7, og da kun i brystvortene. Nå er jeg i uke 10/11 tror jeg, og nå kjennes de nesten normale ut igjen - bortsett fra hvis jeg ligger på dem eller springer i trappa eller noe sånt. Noen får ikke ømme bryster i det hele tatt når de er gravide, vi er alle forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #5 Del Skrevet 7. juni 2006 det jeg vil fram til er at jeg ammer nå,+at jeg er 5 uker på vei med nr 2.men ikke øm i puppen idet hele tatt.kan dette være fordi jeg ammer??Har grudd meg litt hvis de skulle bli ømme slik at jeg ikke kan amme min lille venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 7. juni 2006 #6 Del Skrevet 7. juni 2006 Det kan godt være at du ikke er øm nettopp fordi du ammer. Det som gjør at vi blir ømme er jo at melkekjertlene forberedes på "bruk". hos deg er de jo allerede i bruk nå Nyt fraværet av ømhet istedet for å bekymre deg, det er mitt beste råd! Kos deg med amminga av lillebebisen din du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #7 Del Skrevet 7. juni 2006 Takker ka-ping for betryggende svar;) Klem til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva luna Skrevet 7. juni 2006 #8 Del Skrevet 7. juni 2006 Da jeg var gravid sist, hadde jeg ikke ømme pupper på noe som helst tidspunkt i sv.skapet. Og det siste halvåret jeg ammet hadde jeg heller ikke ømme pupper, for da var melkeproduksjonen gått ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå