Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 STARTER HERVED EN BOIKOTT AV ALLE INNLEGG ANGÅENDE MM VS MME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 Heeeelt enig. Utrolig at folk gidder å engasjere seg gang på gang...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 ok, vi svarer bare på hva viktigperer skriver om!
mammamamsen Skrevet 7. juni 2006 #7 Skrevet 7. juni 2006 Helt enig. Det ser ut til å ha blitt en konkurranse, og jeg må si det har lett for å utarte seg til en noe barnslig tone, hvor det ene tar det andre. Nei, alle gjør da som de vil, det er ens eget valg.
*ulvemor* Skrevet 7. juni 2006 #8 Skrevet 7. juni 2006 herregud, hvorfor skal vi boikotte diskusjoner rundt mm og mme? Tenk på alle de som sitter med spm og funderinger på om de skal gå over til mme nå da? Nå vil jo ikke de spørre her inne! Det jeg syns vi skal boikotte, er diskusjoner som går i den retning av at de som gir mme ikke vil sitt barns beste, eller er dårligere mødre eller mindre gla i barnet sitt, for DET er tull!! Idiotisk!!! Men vi må da selvfølgelig få diskutere mm og mme, det er jo to helt natrlige aspekter med livet med småtroll mellom 0 og 1 år!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #9 Skrevet 7. juni 2006 Enig!!!!!!!!!!!!!!!! Og har folk spørsmål om mm/mme kan de stille de på ammedebatten/flaskemelk. Selv om melka er en vesentlig del av 0-1 år perioden trenger vel ikke denne siden oversvømmes av slike innlegg. Det er kanskje derfor det finnes ammedebatt/flaskemelkdebatt.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #10 Skrevet 7. juni 2006 så kan jo dere diskutere DET fram og tilbake da!!
KaMa Skrevet 7. juni 2006 #11 Skrevet 7. juni 2006 Har aldri skjønt hvorfor folk her inne driver å diskuterer mm kontra mme, så jeg er helt enig. Og i grunnen er jeg også enig i at man kan ta temaet med seg over til et mer egnet fora så lenge dette er et så hårsårt tema for enkelte her inne. I hvert fall for en stund. Blir jo bare dårlig stemning av slike diskusjoner...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #13 Skrevet 7. juni 2006 JODA, JEG ER HELT ENIG M DEG.. DET ER DEN DISKUSJONEN JEG VILLE HA BORT, SKJØNNER DET BLE LITT FEIL FORMULERT I HOVEDINNLEGGET!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå