Gå til innhold

Statsministeren,Kongen og andre storheter vokste opp på mme!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ærlig talt.. Det er helt greit med mme for de som ikke har morsmelk. Men det er jo best med morsmelk. Det heter jo morsmelk erstatning ikke sant. Dere som gir mme er virkelig i forsvarsposisjon, det er jo ingen som kritiserer dere, men dere tar alt som står som kritikk...

Hvorfor har dere det slik?

Annonse

"slingre-pupper" har faktisk ingen sammenheng med amming. Pga hormonene i kroppen under graviditeten får du større melkekjertler enten du har tenkt å amme eller ikke, og når du så slutter el. evt aldri begynner kan de virke slappere og mindre enn før, men det er langt fra alle som opplever dette. Mange synes de blir som før igjen. Også etter lange ammeperioder...

Haha!!!! Ler meg ihjel! Ja kongenser jo riktig sprek ut!! Kreftsyk og elendig! Og Stoltenberg har bechtrevs. Gode grunner til IKKE å gi morsmelk spør du meg. Kongen ble forresten født som konge...og ikke valgt fordi hanner så innmari smart pga mme. IDIOTINNLEGG!!!!

Annonse

..kan ikke folk bare få bestemme selv om man gir barna mme eller mm... Fikk selv kun mme da jeg nektet å ta pupp, men kan ikke akkurat si at jeg lider for det i dag... Gir jr mm selv (+ noe tillegg på kvelden), men det er fordi det passer best for meg! ;)

Jeg velger faktisk å tro dette er et rent tulleinnlegg =)

........jeg fikk forresten MME da jeg var baby.Mamma ble operert i brystet ei uke etter jeg ble født..Men jeg ammer selv mitt barn, fordi jeg KAN.

statsministeren og kongen...haha....den var god, gitt!

Ærlig talt! Nå må dette ta en slutt snart!

Så lenge bebisen får i seg MAT så må vel det være det beste????

Bryr meg veldig lite om hva storheter fikk da de var bebiser! For jeg vet at gutten min spiser og vokser godt på mme!! Jeg trenger ikke å forsvare hvorfor han får mme! Det har bare blitt sånn!

Da lurer jeg på hvordan dere egentlig vet at kongen, statsministeren osv fikk mme???? Og at søstra til jens fikk mm???

Er jo helt latterlig dette her.. Selv gir jeg mme, men bare pga at gutten min aldri har ville ha pupp. Ville så gjerne ha ammet siden det er jo helt gratis og så lettvindt da. Og mm inneholder antistoffer etc som ikke mme inneholder... Men det viktigste er jo at babyen vokser seg stor og sterk og får maten de trenger..

Begynner å ta av litt denne mme/mm debatten ja!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...