Gå til innhold

Noen som har testet i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg har testet.. og HUffameg....jeg er så sint og lei! Hadde IKM fredag, om min TR som er som frk ur kommer alltid presis! Ikke fredag nei...og jeg så glad. Ventet til i dag med å teste da, i tilfelle hun skulle komme i løpet av helgen . F**N, negativ var den. Ingen TR enda. Hun er jo aldri forsinket, hvorfor ikke komme nå??? Kjedelig! Jeg hadde symptomer som murringer og ømme pupper...så jeg trodde nesten at den skulle være positiv.

Er så sint!!

Annonse

Ja, jeg er med i denne gjengen. Jeg tok en test i nå i kveld. En sånn strips fra billigetester.no. Fikk to streker, men den ene er svakere enn den andre...noen som har erfart noe med disse stripsene tidligere? Kjenner jeg har lyst til å rope hurra, men holder litt igjen fordi jeg ikke helt stoler på den. Tenkte jeg skulle ta en cb i morgen tidlig...så prøver å holde roen til da, men det er vanskelig må jeg innrømme :-) Kan ikke si at jeg har noen spesielle symptomer, bortsett fra en del oppblåst, men det er jeg gjerne før IKM også, I tillegg hadde jeg litt spotting i forrige uke... Blir veldig glad hvis noen har noen kommentarer. Sorry at dette ble litt langt, er litt skjelven :-)

Stort håpefullt smil fra meg, krysser fingrene for alle dere andre også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...