21.april Skrevet 7. juni 2006 #1 Del Skrevet 7. juni 2006 Ja ja, her ligger jeg nå. Etter en liten blødning mandags kveld fikk jeg streng beskjed av legen om å holde meg i sengen. Skulle kun gå på toalettet dersom jeg MÅTTE. Skal ligge her til i morgen, da kunne jeg reise meg og komme til legen. Er vel ikke så mye de kan gjøre fra eller til dersom spiren bestemmer seg for å slippe. Har heldigvis ikke hatt mer blødning men er kjempeengstelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cloud watching Skrevet 7. juni 2006 #2 Del Skrevet 7. juni 2006 Stakkars deg. Du får få tak i en god bok eller en spennende film. Da går dagen sikkert mye raskere! Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 7. juni 2006 #3 Del Skrevet 7. juni 2006 Uff da! Håper det går bra med deg! Jeg hadde en startende blødning for 3 uker siden som til sist endte i SA (tom fostersekk i uke 8). Men fikk aldri beskjed av legen om å legge meg og ta det med ro! Nå var det aldri noe foster hos meg uansett - men det viste jo ikke legen. Er forundret over så ulike råd. Slike ting bør man være bombesikre på! Ønsker deg i hvertfall lykke til. Hvor langt er du på vei?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
21.april Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 7. juni 2006 jeg er midt i 6.uke nå. SA i uke 6 i vinter så jeg er ekstra påpasselig nå. Forrige gang blødde jeg mye og lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå