Gå til innhold

November: Vi har vært på ultralyd i dag =)


Annette m/jenteengel & Sander

Anbefalte innlegg

Helt utrolige greier. Herlig å se sin lille baby inni der. Alt sto bra til. Denne gangen får vi gutt =) Han var kjempe tøff. Lå med føttene i kors, skikkelig avslappa. Og bittelitt oppstoppernese! Veiva med armene!

 

Terminen ble flytta fra 7. til 12. nov da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også vært på ultralyd idag. Vi får også en liten gutt. Og terminen min ble flytta fra 29. oktober til 10. november, så nå er jeg plutselig medlem i oktoberklubben :)

 

 

er ikke ultralyd noe av det mest fantastiske? Å se den lille spreke kroppen inni deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss skal du være =)

 

Du mente vel å skrive at du nå tilhører nov.klubben?!

 

Ultralyd er en herlig ting assa. Helt merkelig å se sin lille der inne. Og se "tvers gjennom" han liksom. Se at alt er som det skal. Veldig lettelse. Så han gjorde noe øvelser med tunga si til og med, bakover i svelget på en måte.

 

Pappaen skulle gjerne hatt ul.apparat hjemme tror jeg. Han er veldig fascinert. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det hørtes deilig ut å få hilse på den lille :o)

Kan knapt vente til det blir vår tur...

 

Flere som kunne tenke seg et ul-apparat hjemme

i stua ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg va litt i ultralydrus når eg skreiv det, ny medlem av novemberklubben selvsagt :)

 

 

Eg kommer ikke over kor koselig det va. Og å se tunga beveg seg va ganske fantastisk. Så rart at det e en liten gutt i magen min..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sant det er fantastisk!!!?? Vi var i går og det var bare stort!! Så ut til at det var en liten en med tut som turna rundt der inne, men jordmor var ikke sikker. Fikk også flytta termin med et-par dager, fra 9. til 11. november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...