Gjest Skrevet 7. juni 2006 #1 Del Skrevet 7. juni 2006 Er det flere som har mindre ømme pupper nå enn de hadde i starten?? Jeg føler at mine ikke er så ømme i det hele tatt. de er ømme, men langt fra slik de var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cloud watching Skrevet 7. juni 2006 #2 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg veit ikke for jeg er bare 5 uker på vei, men hvis puppene blir mindre ømme etter hvert så sier jeg "ja, takk". Har litt store pupper (C-cup) og det gjør nesten vondt bare å gå i trappa. Stakkars sambo får ikke nærme seg dem en gang, og han som er så glad i pupper;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
21.april Skrevet 7. juni 2006 #3 Del Skrevet 7. juni 2006 Ja jeg tenkte faktisk på dette i dag. Er fremdeles ømme men føles litt mindre "hovne". Kommer og går litt, synes det varierer annenhver dag- litt ømme og veldig ømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 7. juni 2006 #4 Del Skrevet 7. juni 2006 De er ømme, men på en annen måte. I starten var det nesten bare brystvortene. Nå har puppene vokst en halv størrelse, og det er stort sett bare vondt når dumme meg prøver å ligge på magen (en E/F-cup blir fort i veien gitt) eller når jeg skal løpe opp trappa eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juni 2006 #5 Del Skrevet 7. juni 2006 Mine pupper har ikke vokst tror jeg, vertfall så er det ikke særlig synlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusejenta Skrevet 7. juni 2006 #6 Del Skrevet 7. juni 2006 Hører egentlig ikke til her inne lenger, men jeg svarer for det jeg... Mine pupper ble mindre ømme da jeg var rundt uke 10. Jeg ble litt nervøs for dette, men JM sa at det var helt normalt Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juni 2006 #7 Del Skrevet 7. juni 2006 Det var godt å høre. Begynnte å bli litt nervøs nå. men da kan jeg slappe litt mer av. Takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobby - nr 2 i juli Skrevet 7. juni 2006 #8 Del Skrevet 7. juni 2006 Mine pupper er også mindre ømme enn de var i begynnelsen. Men de er fremdeles ømme når jeg tar av bh'en om kvelden. De har vokst endel, så tror jeg må ut å kjøpe nye bh'er snart (men det er så stress...). Er 11+3 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juni 2006 #9 Del Skrevet 7. juni 2006 Hmm, hva er det med mine som ikek vokser da??? Mine er nok som før. Er dette individuelt kanskje??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 7. juni 2006 #10 Del Skrevet 7. juni 2006 Dette er veldig individuelt!!! Ei venninne av meg var like flatbrysta unde rhele graviditeten og ammeperioden som hun alltid har vært. Ei annen venninne gikk opp TO str i løpet av de første 2mnd av svangerskapet!!! I det første svangerskapet mitt vokste puppene minimalt. Det var først da melka kom rett etter fødsel at jeg spratt fra E til F. Der holdt jeg meg omtrent til jeg var ferdig med amminga, da gikk det tilbake til en "liten og nett" E-cup igjen Denne gangen har de faktisk vokst litt allerede, og nå (ca uke 10/11) så er de midt mellom E og F et sted tror jeg. Så du er nok like normal som oss andre tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juni 2006 #11 Del Skrevet 7. juni 2006 Det var da gått å høre. Jeg er fortsatt i min B-cup jeg. Så skader ikke om de vokser litt. Men når det er sakt så bryr jeg meg vel egentlig ikke i det hele tatt så lenge alt er normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juni 2006 #12 Del Skrevet 7. juni 2006 mine er ikke ømme, men er bare 4+2 enda, så det kan vel forandre seg. siste svangerskap vokste de veldig mye på slutten da jeg begynte å produsere melk så jeg gikk fra c- cup til E/F- cup og der har de har de holdt seg etterpå. Jeg ser ka-ping kommer fra Trondheim....Har du noen tips til hvilke butikker som selger "fine" bh'er i den str? kjedelig med helte "plaine" bh'er hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 7. juni 2006 #13 Del Skrevet 7. juni 2006 hehehe du kan få litt av meg, her er det meeer enn nok å ta av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juni 2006 #14 Del Skrevet 7. juni 2006 mine er ikke ømme, men er bare 4+2 enda, så det kan vel forandre seg. siste svangerskap vokste de veldig mye på slutten da jeg begynte å produsere melk så jeg gikk fra c- cup til E/F- cup og der har de har de holdt seg etterpå. Jeg ser ka-ping kommer fra Trondheim....Har du noen tips til hvilke butikker som selger "fine" bh'er i den str? kjedelig med helte "plaine" bh'er hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 7. juni 2006 #15 Del Skrevet 7. juni 2006 På Lindex har de balconette-bh'er som former puppene riktig så bra, og gir god støtte for alle kiloene. De er ikke så veldig spennende, men veldig pene syns jeg. 299 for 2stk er jo i tillegg en helt grei pris På Zap (eller Zip?) eller hva de nå heter - det er en "stor/gravid-mote"-forretning på Leutenhaven, i Repslagerveita - har de utrolig gode og fine amme-bh-er i store størrelser. Kanskje de også har noen "vanlige" bh'er som er litt ekstra fine? Det går også an å investere i noe skikkelig flott undertøy på f.eks SHE, det koster litt ekstra men er skikkelig luksuriøst Ulempen der er at de nekter meg å ha trekvart-skål på bh'ene, for når de er såpass store som mine så må jeg visst ifølge dem ha svæææære skåler som dekker hele puppen og får det til å se ut som jeg er 56 og ikke 26... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juni 2006 #16 Del Skrevet 7. juni 2006 Ja, jeg vet av de butikkene. har kun vært innom på SHE engang, men gikk ut igjen da jeg fikk se prisen, men det koster vel å ha store...Zip var jeg forrige gang jeg var gravid. etter det har jeg handlet bh'ene mine på lindex, men jeg er veldig kresen når det gjelder bh'er. vil helst ha push-up i tillegg, men de holder ikke akkurat utstyret på plass så lenge hvis man beveger seg... og det gjør jeg ganske mye. så nå må jeg bruke to bh'er for ikke å få vond rygg. bruker push-up utenpå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 7. juni 2006 #17 Del Skrevet 7. juni 2006 De balconette-bh'ene til Lindex har ikke innlegg, men de er polstrede. Jeg kan ikke bruke bh med bare ett lag stoff, da skvalper de rundt ved hver minste bevegelse og blir skikkelig vonde. Hos meg holder det å bruke balconette, pluss en stram singlett utenpå Det holder dem greit på plass. Fine blir de også. Du har ikke vurdert sports-bh rett og slett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå