Gå til innhold

Idag faller dommen!


♫ rockesmurf og smurfejenta♥

Anbefalte innlegg

Blødde en del sist uke og har gått og ikke visst noe i en uke. Idag skal jeg på UL. Håper så inderlig at alt er bra,og er sååå redd for at det ikke er det! Av ulike årsaker så føler jeg at dette er min sjanse.Om jeg skal ha flere barn så må det skje denne gangen.....please la det være liv der inne...måtte bare få det ut til dere andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tryne, du har liksom vært mitt håp her inne, har sett at det har gått bra med deg tross alle blødningene. Jeg er også 10+1. EL 11 april., så det blir spennende å se hva gyn finner ut av denne gang...sist mente hun at min EL dato ikke stemte....men det vet jeg da jeg tok tester samt at jeg reiste bort etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff uff, det var ikke koselig å hrøe... vet hvordan du har det.. levde i to uker i uvisthet...

Lykke til, fortell når du vet...

 

Krysser alt jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde fra uke 5-8 så og si hver eneste dag. var på Ul for en uke siden, og alt så bra ut. Jeg begynnte å blø igjen i går, men det stoppet igjen i dag. Så selv om man har blødninger så kan det gå bra:) Så jeg krysser virkelig fingrene for deg, det er grusomt å gå rundt og blø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til!

 

Vet hvordan du har det...

Jeg skal på UL nå...nervøs!

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser alt som er å krysse for deg, rockesmurf!!! Lykke til på ul'en i dag og hold oss oppdaterte...

 

*sender en oppmuntringskos*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt vel med den lille!!! Er 9+4 i følge gyn. Har visstnok et hematom inne livmoren som blør, men det er ikke farlig...nå ble jeg letta nå og litt satt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!:D Det var gått å høre. Du er heldig som vet hvorfor du blør, jeg har ikke peiling på hvorfor jeg blør. Nå ble jeg glad:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra!! Nå er du letta kan jeg tenke meg... Jeg ble også glad når jeg leste det, for jeg er også plaget med endel brun utflod og er veldig engstelig pga dette. Er 5+3. Skal på UL om 2 uker.

 

Lykke til videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...