Gjest Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Er det så det kalles når det kommer en ri en sjelden gang? Jeg har hatt to rier i løpet av siste uken. Er 34 uker på vei i dag og langt fra klar for å føde. Er det vanlig å ha det? Hadde ikke noe sånt da jeg gikk gravid med min sønn. Da hadde jeg bare kynnere som ikke gjorde vondt. Riene startet først etter vannavgang. Har en del kynnere nå også, men det var tydelige rier jeg hadde (en sist onsdag og en på søndag). Sykmeldt fra i dag så nå skal jeg roe ned og håpe at jeg ikke får flere før fødselen er i gang.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 hvis det er som mensen smerter gange ti, så har jeg også det!! men det kommer flere ganger for dagen, har vart vel en uke.. er 34 uker på vei
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Det er nok vanskelig å si om du har rier eller ikke før du får sjekket det på sykehuset. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en telefon til føden. Det skader jo ikke å spørre. Rier er kommer jo regelmessig. Kynnere kan også være ubehagelige assa. Ring hvis du er usikker. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå