marguritten Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 skal på jobb intervju på fredag, noe vaskejobb og matservering på et sykehus. Jeg er foreløpig 15 uker på vei, og jeg tror ikke jeg klarer å ikke si noe til sjefen. vet at når jeg sier det,så er sjansen for å få jobbet ganske liten. men klarer ikke å være uærlig..... hva skal jeg gjøre?..... det er så lett å si at man skal holde kjeft, men jeg kan da ikke være uærlig over "min kommende sjef"? Offff...... det er så vanskelig dette
venter julegave :) Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 De har ikke lov å spørre deg om du er gravid eller planlegger å bli det, men de fleste gjør det vel alikevell.. Tror kansje det beste er å være ærlig, ellers vil du jo få jobben på falske premisser Og: hvis de spør og du svarer nei- og de etterhvert finner det ut (de kan jo regne)- da vil jo du bli stemplet som løgner, og de vil nok ikke ha noe særlig tiltro til deg etter det... Vel, vanskelig situasjon! Masse lykke til uansett hva du velger å gjøre
Spring79 Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Tror jeg ville ha "følt meg litt frem" på intervjuet. Se hvordan du føler det går på intervjuet og hvor interesserte de er i å få deg som arbeidstaker. Du er ikke pålagt å si noe og som du sier så er ikke "gravid" det lureste du skriver i cv-en. Jeg synes i hvert fall ikke du er uærlig om du ikke sier noe! Men lar du være å fortelle det ville jeg ha sagt det med en gang de evt tilbyr deg en jobb. Lykke til på intervjuet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå