Gå til innhold

Mai: mange bleier dere skifter i løp av en dag??


Hame ble født

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skifter somregel en gang i løpet av natten og kanskje 5-8 ganger i løpet av dagen, men aner ikke om det er for lite?? Det varierer en del fra dag til dag, kommer veldig an på hvor mye hun sover. Pleier ikke å vekke henne for å skifte bleie med mindre hun er klissvåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her skiftes det mye, opptil 20 ganger om dagen, men heldigvis ikke like mye bæsjing hver dag... Om natta tar jeg også et par bæsjebleier.. Når samboer kommer fra jobb tar han sin tørn med bleieskifting :) det blir jo mer regelmessig ettersom de blir større heldigvis :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt hvor mange vi skifter...6-7...er faktisk ikke hver dag hunbæsjer lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Skifter bleie 4-5 gang iløpet av et døgn , aldri om natta - da sov vi alle mann. Ho Lillemor bæsje ikke hver dag, kan godt gå mange dager mellom hver gang - men det e vesst normalt det åsså .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei,

 

Nå er min lille Yngve 3 dager fra å være 3 mnd, og jeg bytter 2-3-4 bodyer til dagen..

 

Enten så tisser han på en måte slik at det kommer ut av bleia og væter bukse og body, eller så er det et enormt trykk i hans "bæsjing" slik at det "skyter" opp på ryggen eller sidene......

 

Så jeg bytter ca 10 bleier til dagen(ingen om natten for da sover han)

En pakke Libero MIDI varer ca 3,5 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babydilla:

 

Vi var også plaget av at han ble våt (på ryggen faktisk) når han tisset mye, dette var da på natt. Vi byttet til en større bleie og siden da har ikke dette vært et problem lenger.

 

Vi skifter etter hver dubb og dersom han har bæsja eller dersom det er lenge siden vi har skiftet og vi skal ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Skifter til hvert måltid som utgjør ca hver 3.time på dagen. Ellers blir det ekstra skift ved bæsj, men det er som regel 1x/dag. Ingen bleieskift på natta, for da sover vi :-) Så totalt blir det 5-7 bleier om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...