Gå til innhold

Hvor gammle er dere,Hva gjør dere på,hvor langt er dere på vei?

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg heter Carense og er prøver :) er 18 år og er nå ferdi med andre klasse,allmenn linja. =) Jeg er sammen med verdens herligste gutt på 20 år :) Vi bor ikke sammen enda,men jeg skal snart flytte inn.

hvordan reagerte vennene deres på at dere var prøvere? eller dere som ikke planla: hvordan reagerte de? mine venner ble dritsure...spesielt en av de.. men jeg vil dette å da kan hun mene hva hun vil.

Fortsetter under...

Heihei!

Jeg er også prøver er 17 år 88 mod, bor i Bergen og jobber. Bor sammen med verdens beste gutt på 23 år, det har vi gjort i et halvt år nå snart. Mamma og andre som kjenner oss godt forstår valget og syns det er bare posetivt at vi prøver. Hvor bor du da?

Annonse

Jeg er 22 år, går på førskolelærer utdaningen og er nå ferdig med 2 året. Veslegutt i magen er ventet ut den 30.10 - altså jeg er 20 uker på vei. Sambo er også 22 år og studerer. Vi planla ikke (p-piller er domme dyr) og vennene våre synest det er kjempe stas. Mangen av de har barn. Men nå er vi jo vi i den alderen da mange plopper ut unger da så.

Jeg er 20 og vert sammen med samboer i 4 aar. Slutter paa vgs til uka og da skal jeg ta permisjon fra alt som heter skole og jobb helt til neste aar. Har termin 27.nov, altsaa er jeg 16 uker paa vei :) Vi gleder oss!

hei..er 19 år,og bor sammen med min samboer på 22 år.jar vært sammen i 3,5 år nå,og begge har jobb,bil og god økonomi.var så og si planlagt,da min samboer mista bror sin på 5 år 21.des 2005. Den dagen slutta jeg med p piller(tenkte ikke så mye på de da!!)og etterpå bestemte vi oss for at det som skjedde skulle få skje..nøyaktig 21.feb. i år fant jeg ut at jeg var gravid,og venter nå mitt lille nusk 26.oktober..;))gleden er stoor..håper å kunne fylle en del av tomrommet i hjertene våre;- /

Annonse

Jeg er 20 år og ferdig utdannet lærer. Jeg jobber som vikar og skal ta to års fagstudier og bli adjunkt. Venter en jente i midten av oktober med min fantastiske forlovede på 21 år. Hun var planlagt og vi gleder oss! Er nå 24 uker på vei.

Hei hei.

Jeg er 19 år og jobber. Har tatt 2 år vgs salg og service og skal nå begynne skolen igjen til høsten. 1 år allmenn påbygg. Er samboer som jeg har vært sammen med i 2 år. Han er 24 år og har god jobb. Jeg er 5+2 idag. Dette var planlagt og vi gleder oss ;o)

Gruer meg litt til å fortelle foreldre/svigerforeldre. Jeg er jo bare 19. hehe.

de må¨jo bli glade da:)

Når du er samboer og alt, må de vel skjønne at slike ting kan dukke opp? hihi

Lykke til med å fortelle dem da,

du må lage en tråd her inne når du har det, så vi får høre hvordan det gikk:)

hei hei :)

jeg er 18 og samboeren er 20. Vi har vært kjærester i 2,5 år. Vi ville ha barn, men helt planlagt var det ikke - heller en glad nyhet som ikke var helt overraskende ;) Vennene våres var litt sjokkerte, sikkert siden ingen av de har vært eller er gravide selv - men de var glade på våres vegne. foreldrene våres var mer skeptiske, men de har vendt seg til tanken nå og gleder seg masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...