majo Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Blir forvirra når det er fleire merker. bruker nå nan 2, men det finnst jo collet og hipp mme. kva er best,e det noen som er best? kan eg få litt erfaringer fra andre??? Gutten e 8 mnd og begynnte med nan 2 då han var 5-6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Legen min sa at de ikke bruktå anbefalle noen foran andre,jeg bruker collet,men det er bare fordi jeg så de brukte den på sykehuset.
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Her sverges det til NAN2, gutten min fikk NAN allerede på sykehuset, og han godtok den fra første stund. Jeg hadde også en liten tenke-periode der jeg vurderte å prøve andre merker, men hvis baby liker NAN og vokser og trives ser jeg ingen grunn til å bytte..
majo Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2006 er det rart vi blir forvirra?? kankje eg skal prøve noe annet neste gang?? så får gullet gi beskjed om han synes det smaker likt som NAN. aller er sikkert like gode,ellers hadde de vel ikke vert i salg.. godt å få høre litt hva andre bruker og hvilke erfaringer de har.. takk for svaret:)
majo Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2006 sant så sant. kjekt å høre erfaringer. e jo positivt at NAN har slike kartonger som er grei å ha av og til...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 Her har vi brukt NAN 2 i flere måneder, men han gulper vanvitttig mye! Vet ikke om det blir bedre av å bytte, men neste gang jeg skal handle skal jeg prøve Collett. Den er jo og tilsatt omega-3... Ingen som har prøvd Collett?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #7 Skrevet 7. juni 2006 Bruker collet,hun liker den godt og gulper ikke noe etter jeg byttet. Gulpet av nan.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 7. juni 2006 #8 Skrevet 7. juni 2006 vi bruker nan,,,synes den er best
Medium fikk guttebass Skrevet 7. juni 2006 #9 Skrevet 7. juni 2006 Tror det må bli opp til enhver babymage og avgjøre hvilken som er best. Her bruker vi Hipp, og er veldig fornøyd. )
Doja Skrevet 7. juni 2006 #11 Skrevet 7. juni 2006 gutten min får småfolk eller nan når vi er på tur.. hjemme får han collet og nå har jeg kjøpt en hipp (bytter på) han liker alle.. får magevondt av mye mengder nan derfor får han bare det på tur. ler...jeg har smakt litt på alle og hippen er best i smak, synes jeg!
§iris§ Skrevet 7. juni 2006 #12 Skrevet 7. juni 2006 har brukt collett.. men bruker hipp no.. det er ikke bare nan som har små pakker.. men jeg husker ikke hvilket merke det er.. hehe..
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 7. juni 2006 #13 Skrevet 7. juni 2006 Bruker Collett. Han gulper lite, og er veldig fornøyd med den tror jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #14 Skrevet 7. juni 2006 bruker nan, har prøvd collet, men den lukter oppkast..fysj..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå