Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #1 Del Skrevet 7. juni 2006 Noen av dere som benytter bringebærbladkapsler? Når begynte dere, og har dere som har brukt det i tidligere savngerskap noen erfaring? Legen min fraråder meg å benytte dette pga. at det er helsekost som ikke er farmasimessig sjekket, men jeg har likevel startet på det. Ser at det ikke er frarådet av jordmødre, så da ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. juni 2006 #2 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg begynte for en uke siden, i uke 33. Brukte det i forrige svangerskap og, begynte i uke 36 den gangen, visste ikke om de før det. Hadde en rask og lett fødsel, men om det er pga de vet jeg ikke. Men, prøver meg denne gangen og for sikkerhets skyld:-) Jordmoren min anbefalte de, sa det var forsket på de, og var ikke noe farlig for gravide selv om det er mye debatt om naturmidler for øyeblikket. Så da stoler jeg på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. juni 2006 #3 Del Skrevet 8. juni 2006 Heisann! Jeg begynte i forrige uke da jeg var ferdiggådd uke 34. tar ikke full dose, men to om morgenen og to om kvelden. Har ingen barn fra før, så det blir spennende å se om det har noen virkning på meg, men to jordmødre jeg har pratet med sa at det var bare greit å ta bringebærbladkapsler, selv om det ikke var bevist effekt ved bruk av dette.. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikken Skrevet 8. juni 2006 #4 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg vet at det er skrevet en god del om dette tidligere på disse sidene, men kan dere likevel fortelle meg litt om hva disse virker for? takk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #5 Del Skrevet 14. juni 2006 dytter denne jeg...lurer på det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. juni 2006 #6 Del Skrevet 14. juni 2006 den styrker livmoren din! bruk dem en stund etter at barnet er født også. i mitt første svangerskap brukte jeg dem ikke. men det gjorde jeg i mitt forge. fikk en langt mye lettere og raskere fødsel(1 time) enn første gangen,om det var kapslene som gjorde det aner jeg ikke. derfør prøver jeg på igjen. begynte i uke 35 sist. denne gangen i uke 30. har en del sterke og låke kynnere etter jeg har tatt dem, men jeg håper det ikke går over til rier før om 4-5 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå