Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi sover godt om natten, men KUN hvis hun ligger i vognbagen..

Jeg har prøvd flere ganger å legge henne i sin seng,men da våkenr hun flere ganger og gråter i løpet av en natt.

Vognbagen er stor nok enda, men hun kan jo ikke ligge der for alltid hun vil jo vokse ut av den til slutt....

Når jeg legger henne i den sover hun fra 19.00-0700.

Det er rart at hun ikke vil sove i sengen sin syns jeg,hun sovner der men vokner opp hver 2.time ca..

Hva burde jeg gjøre?

Hun er 3 mnd i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er senga veldig stor for henne? Kan dere etter hvert sette vognbaggen oppi senga, sover hun da? Langsom tilvenning?

Skrevet

Jeg hadde så absolutt latt henne ligge i vognbagen. Og ikke stresset videre med dette. De liker jo trygghet og at det er tett/trangt rundt dem som i livmoren.

Når hun blir større er hun også mer vant med livet her ute det vil kanskje gå helt greit å legge henne i egen seng etterhvert. Du kan jo gjøre som jeg fikk tips om..

Jeg tok en stor dobbeldyne og la i bunnen av sengen hennes, og inne den lagde jeg et "rede" der hun lå beskyttet og ikke så "Åpent" og gradvis ble "rede"mindre og hun lå i sengen sin-helt problemfritt.

Skrevet

Vognbagen er for stor til å putte oppi senga,emmaljunga si.

Har sprinkelseng til henne.

Knaskje det er fordi hun er vandt m å ha noe tettere rundt seg?

Skrevet

jeg hadde vognbagen oppe i sengen en god stund, før jeg tok den vekk, tullet da sammen ett pledd som en pølse og la dette rundt henne, det funket her. sover godt fra 21 til 8-9.. snuppa mi er 4 mnd. prøv med ett teppe eller ett hånkle, er verdt ett forsøk!!..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...