Gå til innhold

Hva drikker dere i denne varmen jenter??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel viktig å få i seg nok væske nå som sommeren er her og vi har en liten en i magen!!!!

Selv drikker jeg for det meste vann!!

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går i vann her også

Skrevet

VANN, helst med isbiter oppi:)

*jammi*

Gjest Frantic
Skrevet

MASSE vann her også - og kanskje en kopp kaffe til dagen :-) Aller helst en caffe latte - har fått dilla på det for tiden....... noe skal en vel unne seg :-)

Skrevet

Har hatt dilla på vann m en tutch av sitron i, men nå går d i Mystery saften i Fun Light. Den er jo bare vannvittig godt for tiden...

Skrevet

Masse vann - og iste - og sukkerfri saft (har dere smakt den nye Starfruit? Vanvittig god!!)

Skrevet

Varme?? Heldiggriser, her er det 10 grader og regn med sur vind. Ikke mye sommer i møre romsdal nei.

Ellers drikker jeg mye iste for tiden. Fersken iste fra meieriet er kjempegod!!!

Skrevet

Jeg drikker masse vann...

Skrevet

Heldiggriser som har varmen!! Vi hadde en dag med sol i går, i dag er regnet tilbake, og det ser ikke bedre ut framover heller, i følge værmeldinga...

Men uansett, drikke må man allikevel! Når det er sol og sommer er det ingenting som er så godt som iskaldt vann med isbiter og appelsinskiver - mmmmm!! :-) Gleder meg til jeg kan sitte på verandaen med sola i fjeset og drikke deilig vann! :-)

Skrevet

her går det på vann, vann og atter vann... har det gjort hele svangerskapet..

Skrevet

hvilken varme?

her pøser regnet ned.

men jeg drikker 4,5 liter vann om dagen uansett vær og årstid

Skrevet

fun light saft... vann med isbiter. er ikke veldig flink til å drikke så der må jeg skjerpe meg litt tror jeg...

Skrevet

Vann med masse isbiter opp i. Det er bare så godt å tygge på isbitene synes jeg:O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...