Gå til innhold

Juni: 01.06.2006 - kl. 00.08 - Første junibarn i klubben?


kroko

Anbefalte innlegg

Etter mye frem og tilbake til undersøkelser og samtaler ble det bestemt keisersnitt 01.06. Gutten var stor og lå i seteleie. Ikke noe å prøve å føde engang, fikk jeg beskjed om. Veldig greit.

31.5. fikk jeg telefon fra sykehuset om jeg hadde spist frokost. Det hadde jeg ikke, så da kunne de ta keisersnittet kl.14 den dagen i stedet. Ble litt stresset, men dro av gårde sammen med en like stresset mann. Alt ble gjort klart til operasjon, men litt før kl. 14 kom sykepleieren inn og var veldig alvorlig. Hun hadde gitt meg en feil sprøyte (blodfortynnende) så jeg kunne ikke opereres på 8 timer. Etter å ha fastet siden kvelden før fikk jeg da litt mat, men måtte faste videre så operasjonen kunne skje kl. 21 i stedet (hadde fått sprøyten kl.13). Men det skulle ikke bli operasjon kl. 21 heller for legen ville vente i 10 timer etter sprøyten, for sikkerhets skyld. Fikk tilbud om å vente med operasjonen til dagen etter, men vi fant ut at når vi hadde ventet hele dagen, var det greit å bli ferdige med det. Operasjonen kom i gang ved 23-23.30-tiden - og vi var veldig spente om om det ble maibarn eller junibarn. Og så ble det et junibarn, gitt. En fin liten gutt. Videre fulgte desverre gulsott og lysbehandling, men nå er vi hjemme og optimister selv om det verker både her og der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe. ja det er nok helt sikkert den første junibabyen det ja gitt! Lykke til videre og med babyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye...

Ganske sikker på at du vant, skal noe til å føde før deg i juni..hehe

Lykke til videre både til deg og veslegutten.

Hvor stor var han;forseten??

Har dere bestemt navn??

Litt nyskjerig.... :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! Han var 3800 g, og ikke godt over 4 kg som de trodde. Regnet med det, da de baserte seg på hodeomkretsen. I familien her har man store hoder :-)

Vi har bestemt oss for å kalle han Ole Johan. Skal bare bruke Ole til vanlig. Trauste navn som finnes igjen bakover i slekta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...