Gå til innhold

har alle tidlig ul??

Anbefalte innlegg

leser om så mange som går på tidlig ul her...jeg skal bare på den vanlige i uke 18...er jo litt bekymret om at alt er bra...men tenkersom så,at der er jo tusenvis som går gravide,å som regel går det jo alltid bra,så bør jo kanskje ikke bekymre meg..å bare vente til ul i uke 18...men det føles lenge til...går dere til tidlig ul,for å slippe å være bekymret,eler bare av utolmodighet??eller for at legen har sendt dere for å vite at alt er i orden...???kanskje et rart å innvikla sp.mål...men jeg graver å spørr allikevel jeg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5282303-har-alle-tidlig-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:) jeg var på tidli ul for å finne termin. jeg hadde ikke peiling på når færste dag av siste mens var når jeg var hos legen , så det var legen som sendte meg dit for å få vite hvor stort knøttet var:)

tror du skal ta de helt med ro jeg . :) lykke til på ul i ca uke 18:)

Jeg var på tidlig UL rett og slett fordi jeg var veldig nyskjerrig på hvordan det stod til i magen min. Synes ikke at det alltid er like lett når en ikke kjenner noe liv... Uansett så var det en opplevelse å se det lille nurket :-) Skal på UL igjen på Ullevål den 11. juli og det gleder jeg meg enda mer til. Da kommer bebissen til å være enda større og en kan se ting enda tydeligere :-) Lykke til å UL...

foreløpig følger jeg det opplegget som et satt opp i kommunen min.

Altså UL uke 18 :) Ikke noe spesielt med min graviditet, så ingen grunn til å gå før :) Men utålmodig er jeg jo :) gleder meg!

Har tenkt litt på sånn 3d UL litt senere, kanskje uke 22-23. Da kan han med litt større sikkerhet si gutt/jente tenker jeg. Vil gjerne ha det fra 2 stk før jeg kjøper alt i rosa eller blått :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...