Gå til innhold

hei da må jeg flytte over hos dere : )


termin 18.10.08

Anbefalte innlegg

hei damer,jeg kommer fra ass befr,og er overlykkelig for tiden...

Jeg kan fortelle litt,vi har prøvd å få barn i snart 2,5 år.

har vært til behandling på St olav pga. dårlig sædkvalitet,og hadde uttak på mars,dette første forsøket gikk ikke bra å var forberedt på fryseforsøk på mai...men mensen kom da aldri...for vi klarte å bli gravide selv.....tror dere lykken er stor hert i huset...så etter mine utregninger så er jeg 6+2 i dag...gud så glad jeg er selv om kvalmen holder på å knekke meg :)

jeg må få høre litt om dere da??

 

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, nå fikk jeg en liten gledeståre i øyekroken her:-)GRATULERER!! Er så lettrørt for tiden hehe. Masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bare lyst til å si HIPP HURRA og lykke til :-) Så moro når det lykkes! Er selv 6+5 i dag, og skal ha en liten i slutten av januar. Har en gutt på 4 fra før av. Brukte litt tid på å bli gravid andre gangen. P-sprøyta satt VELDIG lenge i... Men nå er alt bare fryd og gammen, og jeg skal til første kontroll kl 14 i dag. Det blir kjempegøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:D Du er nesten heldigere enn meg du:) Vet ikke om du har sett meg, men jeg rakk så vidt å stikke nesten inn på assistert befruktning. Vi skulle til samtale, men dagen før samtalen fikk jeg positiv test. Tårene berre trillet, så nå er jeg 10+1. At jeg klarte å bli gravid er ett mirakel, kjangsen for at vi skulle klare det ved hjelp av IVF var også veldig liten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo...flott med så mange lykkeønskninger,blir rørt av dette...det skal bli morro å bli bedre kjent med dere alle sammen,jeg har en sønn på 11 fra tidligere og vi er litt i tvil om vi skal vente med å fortelle det til han...men innerst i hjerterota mi så vil jeg egentlig gjøre det,for jeg vil være ærlig med gutten å hvis vi er uheldige så må hsn få ta del i det også,selv om jeg som mamma ikke ønsker å gi gutten skuffelser...dette synes jeg er litt vanskelig...hva sier dere da??

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville fortalt det. Tror gutten vil sette pris på å bli involvert! Gratulerer forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...