Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal eg slutte tvert? Eller trappa ned...?

No har tulla fire tenner oppe og det er ikkje så behagleg å amma ho lenger... Ammar morgon eit par gonger, ein eller to gonger midt på dagen, og om kvelden.

Ammar ho mest for å få ho til å sova no...

Ho får mat tre gonger om dagen. Ein porsjon graut om morgonen, middag i 14-tida, litt frukt i 16-tida, og graut att 1830ca. Ho drikk vatn elles, men ikkje så mykje då, sia eg ammar ein del framleis.

Men no er nok nok. Elskar å amma ho, men det er som sagt ikkje så deilig lenger... Er litt redd for å verta sår (det er noko herk!)

Så, korleis har de gjort det?

Skal prøva å ikkje amma ho i dag, venta til kvelden. Kanskje eg kan trappa ned til kun morgon og kveld... Men då vil ho ikkje sova midt på dagen...hmm... dilemma!!! :oP

Ho er forresten 10månader gamal.

Tusen takk for svar!

Fortsetter under...

Det beste er vel å trappe ned, kutt et måltid og vent noen dager, kutt så et til osv osv.. Jeg har ikke prøvd dette selv da, måtte kutte tvert jeg, men anbefaler ikke det hvis du klarer å amme en stund til..

Tar hun flaske greit? Gi mme istedet der du skulle amma. Gutten min kosa seg heldigvis like mye med flaska som med puppen han...

Ja eg får vel trappa gradvis ned...

Har ikkje planar om å gje ho mme istadenfor. Ho kan drikka vatn, meiner no eg. Alle andre dyreungar går frå morsmjølk til vatn, så då kan jo menneskebarn gjera det òg. Eg gjorde det.

Men, eg får prøva å droppa eit måltid mm i dag då, så ta eit til om nokon dagar!

Takk for tips!

:o)

Jeg ville også kuttet ut ett og ett måltid. Først de på dagen.

Med mine to eldste barn var det måltidet sen natt/tidlig morgen som var igjen til sist. Yngstemann (snart 9 mnd) holder på å trappe ned på dagtid, men får fremdeles kveld og morgen.

Lykke til!

Jepp, greit med vann også ja (mente ikke å si at du skulle gi mme da, mest eks).. Min fikk mme istedet for pupp, for han var bare 3 mnd, derfor ble det jeg skrev mme.. Hun er jo så stor at hun snart kan begynne å få vanlig melk også..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...