Gå til innhold

absolutt INGEN symptomer....!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen flere som opplever det?? litt strekking i livmoren her, men opplever ingen andre symptomer..

 

kan det være noe galt da..? var på UL forrige uke (er i uke 8 nå) da så vi hjerteslag... men kan det likevel være noe galt siden jeg ikke kjenner noe?

 

i forrige svangerskap var jeg helt elendig og spydde i 5 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hei hei.

 

Jeg er også gravid med nummer to. Er seks uker på vei. og null kvalme. Med datteren min, som nå er 16 år, var jeg kvalm i store deler av svangerskapet. Er jofint hvis vi kan slippe kvalmen ! Masse lykke til med rugingen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men jeg er jo ikke trøtt og har ikke ømme pupper heller.....!!?

 

merkelig synes jeg... og litt scary.... Hører jo om MA og sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte. I starten hadde jeg mye kviser, var uvel noen dager, og puppene var vonde. Denne uka har jeg omtrent ikke kjent noe, og jeg tenker det samme som deg! Men man får jo ikke gjort noe fra eller til. Hvis du har sett hjertet slå en gang har du i hvert fall mer bekreftelse enn det jeg har, jeg aner ikke hva som foregår der inne, kan bare håpe alt er normalt!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det kan berolige deg, så sa min gynekolog (etter at jeg var på ultralyd og hørte hjertelyd i uke 7) at det i de aller fleste tilfeller gikk bra hadde man kommet så "langt". Ikke bekymre deg over mangel på symptoner. Jeg har aldri vært i så bra form som da jeg var gravid med minsten, ikke kvalm eller noe. Bare litt ekstra trøtt på kvelden de første ukene. Dette går bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte som deg. Blir jo så nervøs av dette. Har bare litt vondt i korsryggen. Det har jeg hatt fra dag 1. Elles ingen: ømme pupper, trøtthet,mensmurring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...