Gå til innhold

Til dere kjekke jenter som lever i spenning .....

Anbefalte innlegg

Hei

Er 5+4 idag og vil egentlig bare komme inn her igjen og strø ut litt BABYSTØV til dere alle :)

Må også si at det er mye koseligere å være her inne enn på 1. tri, jeg gidder ikke være der mer iallefall. Altfor mye snakk og SA og MA og blødninger hele tiden. Det er jo så mange innlegg om redsel for abort at man kan bli nervøs bare av å lese alt. For all del , jeg føler veldig med de som mister. Men enhver liten krampe i magen og enhver liten blødning trenger ikke være abort. Dessuten så er det jo sånn at dersom kroppen støter fra seg spiren, så var det sannsynligvis noe galt og da ordner kroppen opp på denne måten. Det skal man vel være glad på en måte eller ???

Jeg koser meg iallefall med svangerskapet mitt og tar ikke redsel og sorger på forskudd - jeg tror ikke det er sunt for livet i magen at man går rundt å engster seg hele tiden.

Gled dere til det blå krysset dukker opp - det er ikke lenge til nå ...)

Sommerklem fra meg

Fortsetter under...

Helt enig med deg.. Det er så klart trist å miste, men som du sier så er det jo kroppen's måte å si ifra på.. At noe er/var galt! Tror ikke det hjelper å kjenne etter og være livredd for hver minste stikking eller krampe.. Det er jo heller ikke unormalt at det kommer litt blod..

Hilsen en prøver..

Hei du!

Helt enig, det er hyggelig å være her inne :o)) MEN vi vil gjerne over på 1 tri vi også. Så skal vi skape god stemning.

Tar sinnsykt mye baby støv, trenger det denne pp, typen er bortreist på EL dagene. Håper på at El kommer tidlig eller sent denne gangen :o)

Klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...