Gå til innhold

Desember: Allerede onsdag jo...

Gjest

Anbefalte innlegg

Tenkdet, litj-lørdag alt....

Du verden som tiden flyr.

Her er det småregn, og litt surt i dag, og veslejenta er li linje med været, litt sånn småsur.

Tror hun hadde vert i bedre humør dersom hn begynte å rulle seg litt, for nå ligger hun bare på ryggern og er sinna forde hun ikke får tak i lekene sine......hehe.

Men det kommer vel.....håper jeg!

Nåvel, dagen i dag skal også bli en dag der jeg er snn og fornuftig både hva mat og mosjon anngår!

-Vaffal er det målet nå så tidlig om morran....

Håper dere alle får en kjempedag!!

Varme klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja tiden flyr!

Ikke lenge til vi skal på jobb igjen...... Gleder meg litt og, men lille er så liiiiiten.

Ikke kjekt når de små ikke er i humør. Blir lange dager da. Håper hun blir i bedre humør etter hvert.

Her er det strålende humør enda, pleier å bli litt værre utover dagen. I natt har han faktisk sovet godt, og sovna forholdsvis tidlig i går kveld. Tenk om det fortsetter slik!!!!!

Ha en srålende dag du og, og alle andre desembermammaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå!

Ja tiden flyr avgårde...

Været er litt nedtur her i dag også, spes etter en så nydelig dag vi hadde i går. Men humøret er på topp :o)

*smitte litt godt humør over på Marekattungen*

Får håpe jenta di blir så irritert at hun kaster seg rundt en dag. Gutten min er ikke akkurat noen reser til å rulle rundt ennå han heller. Han har bare rulla skikkelig rundt 3 ganger. Han kaster seg tilbake igjen rett før han er skikkelig over. Så han er ikke helt fortrolig med det ennå, trives best på ryggen.

Ha en stråååååålende dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Joda, her er været også slik som sønnen; surt! Men nå sover han søtt i ny grindseng!

Tror det er noe som plager han, er ikke i tomform. Men hvem vet hva; muligens tenner!

Mor sjøl er ikke akkurat i toppfomen heller, men iallefall ikke verre enn igår..

Og du, Marekatta.. det hjelper bare å rulle en stund, her ruller han som en kattikall men får ikke tak i det han vil alltid likevel .. så vi gleder oss til kryping vi. Eller gleder oss, venter med skrekkblandet fryd tenker jeg vi kan si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...