Gå til innhold

Er så forferdelig trøtt idag......

Anbefalte innlegg

Gjest Frantic

Som så mange andre har jeg slitt litt med nattesøvnen en stund nå. Men i natt var den verste natta på lenge - begge ungene fant ut at de skulle komme innom oss en tur iløpet av natta, så det ble litt nattevandring av den grunn.

Men det verste er at jeg lå så mye våken og kjente på smårier - har hatt det til og fra noen uker og følges opp på fødepoliklinikken for det, siden jeg med nr 2 hadde premature rier som de stanset i uke 28. I natt var de verre og vondere enn de har vært på lenge, men nå skal jeg heldigvis på kontroll igjen idag da, så jeg håper virkelig at alt ser bra ut - er i uke 30 og vil gjerne at lillejenta skal holde seg i magen en lang stund enda! Vet at livmorhalsen hadde blitt litt kortere fra uke 24 til uke 26, og nå kjennes det nesten ut som om hle mormunnen har flatet helt ut.... vet jo at en kan gå slik en stund - og det håper jeg på....

så nå sitter jeg på jobb da og skal ha inn en rapport idag, men fokuset er langt fra jobben egentlig, så jeg burde kanskje bare vært hjemme idag........ Men, tiden går jo fortere når en har noe annet å gjøre, så jeg får holde ut til undersøkelsen kl 14.40... Huff, ble litt syting fra min side idag... måtte bare søke litt trøst og støtte fra dere idag jenter :-)

Fortsetter under...

Hei, jeg kjenner meg veldig godt igjen i det med nattesøvn!! Jeg sliter også med det samt en treåring som ofte styrer om natta. Jeg ble faktisk sykemeldt for det i dag hos legen da hun synes at det var unødvendig at jeg skulle slite med ut. Jeg har halv sm i en mnd og det hjelper faktisk; jeg sover litt utover dagen for å kompensere for den søvnen jeg ikke får på natta.

Kanskje noe å tenke på for deg også med premature rier?? En får litt mer overskudd. Jeg har også slitt med dette i flere uker før jeg ble sykemeldt. Så jeg vet hvor j-----lig det er å være så trøtt at det er like før hodet treffer datapulten når kl bikker tolv. God bedring! og lykke til på time kl halv tre. GI oss beskjed om hvordan det gikk da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...