Gå til innhold

I dag er den første rugedagen jeg har heeeeeelt for meg selv:-)

Anbefalte innlegg

Ha ikke vært alene en eneste dag, etter innsetting forrige onsdag, og jeg kjenner at jeg trengte det nå:-) Dagen vi kom hjem, kom svigerforeldrene mine med lillemor. De ble her i noen dager. Så var det pinse, og barnehagefri på mandag + igår. Men i dag er det barnehage, og mannen min er på jobb. Nå skal jeg ta meg en laaaang varm dursj. Legge meg på sofaen, og RUUGE:-)) Deilig å få ha tankene i fred, og drømme seg litt bort. Ikke missforstå meg, jeg elsker å få være sammen med lillemor, men det å være mamma for henne tar 100% av meg. Det har ikke vært plass til å bearbeide følelsene rundt dette med at jeg faktisk ruger på et befruktet egg.

Det skal jeg gjøre idag:-)

Ha en riktig fin dag!

Klem fra

Fortsetter under...

Hei Mollami!

Kos deg med sofaen & rugingen - er du sykemeldt under hele rugeperioden? Høres deilig ut for en som stresser og kaver på jobb... Når skal du forresten teste? Det blir spennende å høre hvordan det går med deg den neste uka:-)

Klemmmmmmm

Litt dronning har du lov å være disse dagene. Jeg har vært alene ganske mye faktisk, med en mann som reiser mye i jobben, og ingen barn fra tidligere. Det er deilig å få lov å ha litt tid for seg selv og ikke gjøre noen ting.

Kos deg idag mollami, denne dagen er din, og bare din. Skjem deg bort litt idag, det har du fortjent.

Klemmis :-)

Ja, jeg koser meg idag:-) Har akkurat tent opp i ovnen. Ute regner det, og er litt småhustri her i trøndelag idag. Fin dag å kose seg på;-)

snøfilla: Jeg har vært så heldig å kunne være hjemme, helt siden Aurora ble født. Nå er hun i b.hage tre dager i uken, og det hadde sikkert vært deilig å jobbe litt (er utdannet aktivitør). Samtidig er det forferdelig godt å være hjemme også. Vi får se hvordan det blir fremover...

Jeg kan teste neste onsdag, men skal prøve å vente til torsdag. Da har søsteren min bursdag:-)

Klem fra

Annonse

Takk Ann-ch:-)

Blir vel sittende å bimme bort hele dagen, tenker jeg:-) Men det er sjelden jeg kan gjøre det også da, uten at det er "noen" som synes det er nok...Kjempedeilig å få være litt i fred, ja:-))

Klem,klem

Hei vennen!

Håper du har hatt en god rugedag! :-))

Viktig å ta seg tid til å sortere litt tanker og følelser i denne perioden, ja. Man har jo ofte mer enn nok å bekymre seg over fra før, og i tillegg denne både fysiske og psykiske påkjenningen som IVF er. Ble ikke mye tid på meg til det i rugeperioden, og du vet hvordan det endte! (for de som ikke vet: var på full fart inn i veggen, men takket være en flott lege som kjenner meg godt, fikk jeg tidlig sommerferie.)

Ha en fortsatt fin kveld! Snakkes snart!

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...